Frodith’s lille og ikke skumle utfordring

For noen dager siden kom det en hvit konvolutt fra Frodith, og inne i den lå det en pakke med ballonger og et brev fra damen selv. Utfordringen gikk ut på å blåse opp alle ballongene, og ta de med ut å lage en aldri så liten foto-shoot.

På første punktet gjorde jeg akkurat som det sto i brevet, og blåste opp alle 8 ballongene…. På punkt to glemte jeg en viktig detalje, og det var at jeg skulle gå ut for å ta bildene. Jeg tok de fleste inne i leiligheten, og så gikk jeg da i det minste ut på balkongen for å ta de siste. Jeg håper Frodith tilgir meg for at jeg ikke fulgte henvisningene som hun hadde satt opp 😲

Det var ikke så enkelt å få med alle ballongene på bildene jeg tok, så derfor legger jeg også ved et bilde som bevis på at alle 8 ble blåst opp.

Her er jeg godt i gang med å blåse opp den første ballongen, helt manuelt…. Det ble etterhvert litt tungt å blåse opp 8 stykker helt alene, så jeg må innrømme at jeg brukte en ballong-blåse på de fleste av dem.

Uansett om jeg ikke helt fulgte rettningslinjene, så hadde jeg det utrolig morsomt der jeg fløy rundt med ballonger rundt halsen. Å så den lille rosa hatten da :o)) Å nei da Frodith, det var ikke skummelt i det hele tatt, bare gøy, hihihi! Dumt at jeg ikke gikk ut å lekte meg egentlig, for da hadde de som kom hjem fra jobb også fått det veldig gøy, hihihi 😆

#utfordring #frodith #ballonger #fotoshoot #challenge #gøy #skummelt #lek #morro #bloggutfordring #blogg

26 kommentarer
    1. annebe: Hihihi, det var ordentlig morsomt utfordringer… Var ikke sÃ¥ lett Ã¥ bevege seg med alle ballongene, og sÃ¥ var jeg livredd for at noen av dem skulle sprekke vettu :o))

    2. virkelig festlige bilder,og du hadde det veldig kjekt det er lett å se hi hi ,og kjenner jeg frodith rett så er det det viktigste ,ikke om bilda er tatt ute eller inne hi hi

    3. Hei-hei, her er ikke noe å tilgi 🙂 SÅ klart man kan avvike litt 🙂 Bare man koser seg , så er jeg fornøyd 🙂 Og det ser det jammen meg ut som du har gjort 🙂 Kost deg masse 🙂 Herlig innlegg med mye humor 🙂 takk for at du stilte opp 🙂 Tøft. Jeg legger deg på linking hos meg senere i dag 🙂 Så folk finner deg 🙂

    4. Flott levert! og jeg skjønner veldig godt at du ikke gikk ut i dette ufyselige været vi har nå..jeg tenkte å ta de med ut i dag..men akk..her blåser og regner det sidelengs.. Herlig bruk av ballongene!

    5. frodith: At jeg koste meg og hadde det gøy er det ingen tvil om. Det var en morsom utfordring :o)) Jeg fÃ¥r si som hun damen som hadde bodd i USA i mange Ã¥r, og glemt litt det norske sprÃ¥ket… “Man fÃ¥r ikke mer morro, enn det man lager pÃ¥ segselv” Koselig det med link, sÃ¥ folk kan stikke innom en tur :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Nei, det fristet ikke mye å gå ut i det været vi har i dag nei!! Her har det både regnet, snødd og blåst kraftig, så da er det best å være inne!

    7. Flott løsning på utfordringen med mange artige bilder! Det viktigste er å ha det gøy, og det ser jeg at du hadde! :o))

    8. Hanne Beate: Tusen takk :o)) Det var gøy Ã¥ fÃ¥ leke seg litt Ã¥ være litt barnslig…. Jeg flira og lo, mens kattene mine satt med kulerunde øyne Ã¥ stirret pÃ¥ mamsen sin, som sÃ¥ veldig rar ut :o))

    9. Fikk den samme utfordringen som deg. Det var uventa og en helt ny vri på en utfordring. Ikke mye erfaring jeg har som ballongoppblåser så jeg fant en sykkelpumpe noe som hjalp. Fikk satt knute på de etterhvert og fant en spade og hang de opp. Så lenge man kaller en spade for en spade så kan den brukes til annet enn snømåking. En slik ting burde jeg ha skrevet om i dagboken min som jeg ikke skriver, men jeg har en onkel som skrev dagbok helt til voksen alder. Om han gjør det enda veit jeg ikke.

    10. helge: Du hadde en fin vri på Frodith sin utfordring. Jeg orket heller ikke å blåse opp alle ballongene selv, men jeg har en sånn håndpumpe man får kjøpt der de selger ballonger å den gjorde jobben lettere. Jeg slet litt med å lage knute, men det gikk til slutt :o))

      Dagbokskriving er ikke for alle, sÃ¥nn er det jo bare :o)) Mye skrives jo pÃ¥ sosiale medier, men det er jo alltids noe man har lyst til Ã¥ “fortelle” men ikke til hele verden :o))

    11. Artige bilder. Tror helt sikkert Frodith godtar dette. Du var da ute med et bilde. Herlighet så mye morsomt Frodith får oss med på. Ha en vakker kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg