Ikke mye å se

For de som kjenner meg så vet de at jeg liker å beklage meg litt over været, spesielt når det ikke er sånn som jeg syntes det bør være. I dag er det en sånn dag…. Det er ikke så kaldt ute, men det er kjukk tåke som gjør at det er vanskelig å se lenger enn noen meter fra fra stuevinduet.

Nå hadde ikke jeg noe ute å gjøre i dag, så jeg lot tåke være tåke å koste meg inne med varm kaffe og kattene som surret rundt meg 😺

Da jeg stakk ut for å ta et bilde hadde det lettet litt, men tåka var da enda kjukk nok allikevel 😊

I fjor kjøpte jeg nye solcellelykter til balkongkassen, og etter at jeg hadde tatt vekk sommerblomstene la jeg dem ned i kassene til høst blomstene ble kjøpt inn og plantet. Det var veldig dumt, for kassene ble etterhvert fylt med vann pga regnet. Lyktene ble liggende under vann noe de ikke tålte, og i vinter har det ikke kommet et lysglimt fra dem. Så snart Rusta, hvor jeg kjøpte dem, har fått fylt opp hyllene sine, skal jeg kjøpe noen nye. Det er så koselig med lys i kassene 🔦

#vær #vinter #tåke #drittvær #lykter #solcellelykter #blogg

10 kommentarer
    1. Liker best sol og blå himmel, men gikk ei runde i dag og det var ganske deilig luft :)) Tåkebilder er fint da..og litt lys som virker pynter opp :)) Ha en trivelig kveld <3

    2. Ja jeg syns ogsÃ¥ tÃ¥ke er tungt! Blir nedtrykk i hele kroppen min! hihihi..Lykter er koselig…Ha en god kveld!

    3. noen dager er det greit å bare være inne og kose seg ja ) har du forsøkt å skifte batteri på lyktene dine ) eller er det ikke batterier i dem kanskje,dei var jo fine da

    4. Har vært veldig mye tåke i Oslo i det siste ;o
      Synd med lyktene da, men Rusta og Clas Olhson og sånne butikker får jo alltid inn noe nytt og spennende ang. slike lykter hvert år, så da kan det jo hende du finner noe nytt også ^^

    5. Ja, det været er da endelig noe for seg selv. Her i Trøndelag er det så vått, at jorda nå er lik den barna lager sølekaker av. Det regner og regner, og får vi endelig snø på opptil en ca. 40 cm. så regner det også bort igjen. Jordene i rundt her har små basseng her og der. Tåke synes jeg er bare vakkert jeg. Da bør en ut å ta bilder. de blir så fine. Synd det med solcelle-lysene dine. Men du får rive på deg nye ja for det er dekorativt og gir fin stemning.

    6. Hmm, det husker jeg faktisk ikke om det er, batterier altså. Skal ta opp en i morgen å sjekke. De lå helt under vann, så det spørs vel om løpet er kjørt, men det hadde vært fint om de fortsatt er ok ??

    7. Han, så kasse regn er ikke greit, og da er det kanskje greit med en dag eller to med tåke. Det er kanskje litt tidlig å sjekke om de har fått lykter på Rusta, men jeg trenger noe annet småtteri derfra så jeg kan jo dra ned å sjekke. De har butikk bare 10 min u nå med bil ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg