☕ God morgen 🍳

Stikker bare innom en kort tur for å ønske alle en fin dag.

Selv er jeg fortsatt 50% sykemeldt så jeg skal ikke på jobb i dag, og hva jeg skal gjøre i dag vet jeg enda ikke. Jeg børstet jo støv av speilrefleksen i går, og tenkte da at jeg skulle ta meg en tur ut for å ta noen bilder. Om jeg gjør det vet jeg enda ikke, men jeg tenker nok at det blir en tur ut for å få litt luft uansett.

Hva skal du gjøre i dag, jobb eller noe annet spennende?

#morgen #mandag #februar #utpåturaldrisur #ute #fotografering #foto #hobby #sykemeldt #blogg

10 kommentarer
    1. God morgen til deg ogsÃ¥! jeg skal ut pÃ¥ tur… og se om jeg finner flere vintermotiv! HÃ¥per du ogsÃ¥ kommer deg ut..Det er deilig, og gir sÃ¥ mye etterpÃ¥! SÃ¥ ha en god dag! og hÃ¥per Ã¥ se flotte bilder fra turen din her etterpÃ¥ i dag! Ha en god dag!

    2. God morgen til deg også 🙂 Jeg skal på jobb 12-20 hihi Håper du får tatt masse fine bilder slik at du kan dele det med oss 🙂 Ha en strålende dag Vera 🙂

    3. God morgen.. og god bedring.. og ikke minst, god tur ut på fotojakt. 🙂 Har ingen planer for dagen, annet enn å prøve å få til et blogginnlegg fra en liten tur i går 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det ble bare en kort tur rundt i området rundt borettslaget, men det var ikke så mange spennende motiver i dag. Noen bilder ble det da. Ha en fortsatt fin dag :o))

    5. Tone V.: Tur ble det, og bilder ble det men om de ble så spennende og innholdsrike vet jeg nå ikke, hihii. Sånn er det jo bare av og til. Håper du får en fin dag på jobb :o))

    6. dedicat: Tusen takk :o)) Det ble en liten fotojakt i dag i lett snøvær, men det var ikke sÃ¥ lett Ã¥ finn noen gode motiver… Motiver ble det, men om de er sÃ¥ gode vet jeg ikke. Det var godt Ã¥ komme ut Ã¥ røre seg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg