Ai ai hvor tungt

Har man katter så betyr det at man også må bruke litt muskelkraft, og i mitt tilfelle siste rest av den, fra tid til annen. Pusetassene skal jo ha tørrfór og klumesand i toalettet sitt. Vel de som kun bor inne skal i allefall ha det… De siste dagene har det blitt mindre og mindre sand i kattedoen, så i dag bestemte jeg at det var på tide å besøke dyrebutikken.

Meningen var at jeg skulle kjøre ned på Alnasenterent, men så ombestemte jeg meg… Jeg hadde bilen nede i byen, og nede på Lilletorvet, som er like i nærheten av der bilen sto parket er det også en dyrebutikk. Problemet er bare det at denne damen ikke har noe serlig krefter i armene, og det lille hun har strekker ikke så veldig langt. I tillegg så er 10 liter i en sånn boks. Før armene begynte å krangle hadde jeg ikke noe problemer med å bære den tyngden!!

Det tok meg 5 minutter å gå fra butikken og bort til parkeringshuset, og da jeg skulle sette fra meg boksen for å taste koden på døra, hadde hanken gnagd seg langt inn i fingrene mine. I tillegg er jeg 100% sikker på at de hadde blitt i allefall 2 cm lengre enn de var, helt sikker, kors på halsen og alt det der, hihihihi!!

Når jeg satte boksen fra meg bykset pusetassene frem for å undersøke den grundig. Den ble snust på fra bunn til topp, gnudd på, trådt på og smakt på. Da jeg satte den inn på kontoret, fulgte de med for å se hvor jeg gjorde av den, knis!!

#kattesand #sand #katter #tungt #fingre #armer #vondt #lilletorvet #alna #handle #februar #blogg

12 kommentarer
    1. Ja det er da alt for tungt for deg å bære..uff..men hva gjør man.. jeg skjønner jo det..Godt det er i hus nå da! Ha en god natt! så krysser vi poter og fingre for at det gikk bra med skuldre og armer!

    2. BforB: Ja jeg syntes det er en veldig bra sand. Kapsler godt inn både vått og tørt, og gjør det enkelt å fjerne det. Der jeg var i dag kostet esken 250,- Pleier å kjøpe så jeg har når jeg er i Sverige, men det er lenge siden jeg var der og det er en stund til jeg skal!!

    3. Hanne Beate: Jeg har trillebag, men den sto her hjemme å var ikke til stor hjelp. I bilen har jeg en bagasjetralle, men jeg ville fort hjem så jeg gadd ikke å dra inn i garasjeannlegget å hente den. Det burde jeg selvsagt ha gjort, og spart meg for den tunge børen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg