Frisørdamen og venninnebesøk

I går ringte også alarmen tidlig, og rev meg ut av en dyp og behagelig søvn.. Jeg var jo så utrolig sliten på fredag, og da gikk jeg faktisk å la meg ganske tidlig. Før hodet mitt traff hodeputen var jeg borte, og jeg tror heller ikke at jeg var våken i løpet av natten. Det å våkne med et utvilt hode er ikke noe som skjer hver dag dessverre!!

Jeg hadde time hos frisørdamen kl 10, så jeg hadde jo veldig god tid….. Det er i grunnen en dårlig kombo for meg, for da ender jeg som regel opp med å surre bort tiden sånn at jeg nesten kommer for sent. Det skjedde jo i går også, men ved å sette inn turboen var jeg borte hos frisørdamen et minutt på. Rita lå rett foran meg i løypa og gikk akkurat inn døra da jeg parkerte.

Etter nesten to timer med farge i håret og heftig saksing ble dette resultatet. Jeg har jo ikke så tjukt hår akkurat, og da er det best med kort hår. Personlig så syntes jeg faktisk at jeg kler kort hår best :o))

Når jeg kom hjem igjen var det på tide med litt lunch, som ble inntatt mens jeg så på en serie på Netflix. Den heter “The Santa Clarita Diary” med Drew Barrymoore i en av hovedrollene. Hun spiller en person som plutselig ikke klarer å spise menneskeføde, men pga et virus eller hva det nå var, har hun blitt en levende død å kan bare spise menneskekjøtt. Høres det morbid ut? Den er egentlig ganske morsom, og jeg endte opp med å se 5 episoder etter hverandre.

Så oppslukt ble jeg at jeg helt glemte tiden, og plutselig måtte hive meg rundt for å gi kattene middag før jeg slang på meg å dro avgårde. Det var min tur til å dra på lørdagsbesøk hos bestis Anne, og avtalen var at jeg skulle være hos henne ved 16 tiden…. Ble 30 minutter senere 😲

Vi pleier vanligvis å sitte med fargelegging på disse lørdagskveldene våre, men siden det var svensk MGP, Mesternes Mester, Hver gang vi møtes og Lindmo på tv så droppet vi det. Jeg hadde tatt med strikketøy, men det ble ikke tatt opp av posen. Vi skravlet, knappet på mobilene og så på tv hele kvelden. Til middag ble det kylling Korma fra Saritas m/ris og når maten hadde satt seg litt ble det brioche med sjokoladefyll og melis, mmmmm!!

Da jeg skulle gå ville unge Felix Paulsen ut i gangen å løpe litt…. Det er det samme hver gang det, og denne gangen fløy han bort til enden av gangen hvor det bor en hund. Der la han seg på dørmatten og rulla seg rundt. Når jeg forsøkte å ta et bilde av det, da satte han seg opp og begynte å klore i stedet. Han er bare så skjønn den katten, en fin pusegutt med kulerunde øyne og litt rampete 🐱👤

#frisørdamen #hår #klipp #farge #tvserie #netflix #thesantaclaritadiary #venninnebesøk #korma #kylling #saritas #felix #felixthecat #lørdag #blogg

 

4 kommentarer
    1. Så fin du ble!! ja jeg syns også jeg kler best kort hår..langt hår er ikke for alle..Men det krever jo at man må klippe seg litt ofte..burde gjort..jeg må komme meg til frisøren snart jeg også…nå er det så tungt og tykt..og snart langt..hihihi.. Koselig med disse helgetreffene med bestis..det må jo være lykke! Ha en god kveld og natt!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Jeg er hos frisørdamen min sånn ca hver 5 – 6 uke for å ta av lengden å fjerne flisene. Hvis ikke ser jeg ut som et bjørkeris på hode, hihihi!! Bestisen og jeg begynte med det etter at hun mistet broren sin, som hun bodde sammen med. Det begynte for at hun ikke skulle sitte alene med tankene sine, og så syntes vi det var så koselig at vi fortsatte med det :o)) Ha en riktig god natt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg