For en deilig dag…

I går hadde vi virkelig en flott dag med blå himmel og sola som skinte, og fikk balkongen min til å nå sommerlige temperaturer. Jeg slang på meg en jakke og tok med en kopp kaffe å satte meg ut på balkongen.

Vinja var ikke sen om å komme etter, og først ville hun ligge litt i fanget mitt men fant ut at det var bedre å ligge i stolen. Hun gikk et par runder rundt seg selv, før hun krøllet seg sammen til en ball. Jeg hadde trodd at Ronja fulgte etter, for hun elsker å være ute på balkongen men hun hadde ikke lyst. Hun lå oppe på klorestativet, og hadde ikke noe lyst til å flytte seg derfra. Etter at det ble mørk og døra var lukket, DA skulle hun ut for å lufte seg…. Å det fikk hun jo selvfølelig :o))

Sjekket nettopp på yr.no og det ser ut til at det blir det samme være de neste dagene også. Sol, blå himmel og vame…., det føles virkelig godt å tenke på :o))

#balkongliv #balkong #sol #varme #velvære #nytelse #katter #ronja #vinja #februar #blogg

12 kommentarer
    1. Det var fint igår. Var en kjapp tur i skogen, var fint skiføre. Men jeg må lime det ene håndtaket på den ene skistaven først.På lørdag var jeg hos mine foreldre og feira morsdagen + fars bursdag som var igår. Vare hjemme kl 19.30, ble en rolig aften med TV og internett. Merker at dagene er lengere nå og bra er det. Så snart februar er forbi kan man lukte litt etter våren.

    2. Det ser herlig ut å ha en sånn innebygd veranda..det savner jeg..Flotte dager har vi hatt..og får nok flere av dem! Ha en god ny uke! og ha en riktig god dag i dag!

    3. Så herlig med sol 🙂 Og når du har balkong og sola skinner inn slik er det jo ikke noe i veien å bare sitte der ute med kaffi og kosepus 🙂

    4. Helge: Ettersom det har vært så kjølig en stund, så er det vel fint skiføre innover i skogen tenker jeg. Er det nok snø over alt da? Det ser ut til at vi får en like fin dag i dag også, og når sola kommer på balkongen skal jeg kle meg godt å sette meg ut en stund :o)) At dagene blir lengre og sola kommer høyere og høyere på himmelen er jo så deilig :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det å glasse inn balkongen, er den beste investeringen jeg har gjort.Jeg kan jo begynne å bruke den allerede nå, hvis sola står på å varmer blir det behagelige temperaturer. Ønsker deg også en strålende mandag :o))

    6. fruensvilje: Det ser ut til at vi får like fint vær i dag, så når sola treffer vinduene og varmen stiger på balkongen så blir det påskestemning der ute. Da flytter pusene og jeg ut :o))

    7. annebe: Vi må passe på å nyte det fine være mens vi har det, for plutselig snur det om. Nå sitter jeg å venter på at sola skal treffe vinduene sånn at jeg kan sette meg ut med en bok og varmt i koppen :o))

    8. Tone V.: Ja nå sitter vi å venter på at sola skal runde hjørnet, og begynne å varme opp balkongen. Det er litt kjølig å sitte der enda, me det forandrer seg fort når sola kommer :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg