Nesten helt hvitt…

I dag er tåka like kjukk som den var da jeg gikk å la meg i går, og den hadde festet seg så fint til all vegetasjon å laget fine former. Jeg måtte ut med litt søppel, og ta tok jeg med meg et kamera for å forsøke å fange dem. Jeg var veldig inspirert av Toni, som har bloggen Dvergpinschere i mitt hjerte.  Du finner hennes flotte isbilder HER under navnet Taggete snø. Stikk inn å ta en kikk og nyt :o))

Jeg kan på ingen måte måle meg med Toini, men bildene er greie som vinterbilder :o))

Da jeg gikk ut var det som om det dryppet ned vanndråper fra tåken, i sånt slør som det mange ganger pleier å være men ordentlig dråper. Vet ikke om det var regn eller det var tåka allikevel. Det ble sleipt å glatt å gå over snøen med en gang, og jeg hadde bare på meg cloggs. Vi har hatt minusgrader en god stund, men nå er vi for første gang på pluss-siden igjen

Jeg har vært hjemme fra jobben i dag pga at magen slo seg helt vrang, og jeg har trimmet mellom godstolen og toalettet. Det begynte i går kveld med at jeg følte meg uggen i kroppen og litt svimmel, noe jeg ikke tenkte så mye på da for jeg kan fort bli sånn når nakken min er stiv. Den var veldig stiv i går!!! Det hadde jo selvsagt vært mye bedre om det var nakken, men jeg våkent litt etter kl 3 i natt å skjønte med en gang at det IKKE var nakken nei.

Magen er ikke helt i humør enda, men den har roet seg betraktlig så det går da den rette veien :o))

#vinter #vinterland #planter #is #snø #februar #torsdag #form #velvære #helse #fotografere #foto #blogg

10 kommentarer
    1. Åååå takk for sÃ¥ hyggelig omtale! Disse bildene dine er da flotte de ogsÃ¥!! Jeg gjør jo ikke noe annet en Ã¥ ta bilder om dagen..sÃ¥ da mÃ¥ det jo bli noen bra…hihih. Dere har hatt light versonen av været vÃ¥rt dere da..for her regnet det is!! og alt er isbelagt igjen..var jo en dag det var sÃ¥nn for litt siden..og det er jo livsfarlig! Glatt som fy!! HÃ¥per magen blir helt bra, og at du kan ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: SÃ¥ mange flotte bilder som du legger ut, fortjener du jammen skryt ?? Magen har roet seg ganske mye, og jeg har heldigvis klart Ã¥ holde pÃ¥ det lille jeg har spist. Usj, jeg hÃ¥per ikke det har blitt like glatt her… I morgen skal jeg bÃ¥de til lege og behandling, sÃ¥ da mÃ¥ nok broddene fram hvis det er glatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg