Det drypper fra taket

Utenfor er det nå +5C og snøen tiner litt etter litt, noe som passer meg helt perfekt. Jeg lengter etter at våren skal komme med sol, varme og fuglekvitter. Dager hvor det ikke er så kaldt, og som gjør kroppen min mer mobil, som igjen gjør at det blir enklerer å være mer i bevegelser. Som igjen gjør at jeg får litt mer energi til å bevege meg enda mer 😊

Dette var hvordan det så ut for noen dager siden, kaldt med ca – 6 C og et fint teppe med snø.

I dag ser det sånn ute, veldig bløtt og veldig glatt på enkelte steder. Det er kun inne i gården, for nede i gaten er det bart og fint :o)) At det er glatt inne i gården er det ikke så lett å gjøre noe med, og det er ikke mangel på at det er strødd. Det er bratt og vannet tar hele tiden med seg sand/singel og fryser det ned i isen over natten.

Nå sitter jeg å venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig, og koser meg med filmen The Martian som jeg har leid. Jeg har hatt i tankene å se filmen lenge, men det har bare ikke blitt noe av, til nå :o))

#vinter #kulde #stiv #vondt #helse #velvære #vår #smelte #tine #februar #mandag #blogg

8 kommentarer
    1. Samme vær her..og veldig glatt enkelte steder, og andre steder bart..så det går mot vår! herlig! Ha en god kveld! og kos deg med film!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Nå i kveld er det faktisk +6C ute, og det er jo bare toppen. Mye av snøen på bakken er borte allerede. The Maritan som jeg så tidligere i dag, hadde jeg faktisk sett før i en gml svart/hvit versjon fra 50 eller 60 tallet. Handlingen var veldig modernisert kan man si :o)) Ha en fin kveld du også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg