Fornøyd pus med høy haleføring 🐈

Det var en veldig fornøyd Ronja som kunne løpe ut på balkongen, da jeg kom hjem fra jobben i går. Hun lå oppe på klorestativet i entreen, men når hun hørte at jeg låste opp balkongdøra hørte jeg hun hoppet raskt ned. Før jeg hadde fått åpnet døra satt frk. Lillepuzdatter på dørstokken å kikket opp på meg ;o))

Med halen høyt hevet spratt hun ut på balkongen, hvorpå hun mjauet høyt og så var det opp på favorittplassen hennes :o))

Ofte så ser Ronja veldig missfornøyd ut på bildene, nærmest litt sur.. Hun er egentlig ikke det, men tegningene i ansiktet hennes får henne til å se sånn ut.

Solen virkelig stekte inn på balkongvinduene, så det var rene sommertemperatur der inne. Jeg tok meg tid til å sitte ned en liten stund, innen jeg skulle sette i gang med middagen. Man blir jo så avslappet å sløv av å sitte i solen, så jeg måtte virkelig tvinge meg opp å i gang etter en tid… Ellers hadde jeg nok sovna :o))

#vintersol #sol #katt #ronja #ronjathecat #lillepuzdatter #balkongliv #nyte #velvære #februar #torsdag #blogg

4 kommentarer
    1. Så nydelig! jeg syns ikke hun ser sur ut..bare søt! hihih.. ja solen varmer faktisk nå..herlig!! og jeg som fant blåveis i dag! DA er det vår! ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Wow, en blåveis allerede nå, det må jeg virkelig kalle et vårtegn :o)) Jo da, Ronja er søt hun, en ordentlig kosete pus som elsker å ligge i fanget til mamsen sin. De har veldig ulike ansiktsutrykk disse to pusene mine, selv om de er veldig like :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg