En liten pause

For noen dager siden fikk jeg akutt bennelse i høyre skulder, og derfor valgte å la både pc og håndarbeide ligge. Jeg hadde ikke lyst til at betennelsen skulle bli noe verre enn den var. Det var nok et smart valg, for det har roet seg igjen å skulderen har gått tilbake til bare å være vond.

Man skulle kanskje tro at strikkingen på quick knit loomen som var årsaken, men det startet før jeg begynte på siste prosjektet. Det som fikk det til å blusse opp var mandagens trening og behandling, som var tyngre enn den har vært tidligere. En av de store musklene som begynner oppe i hode, og går nedover langs skulderbladet var veldig stram og vond. Terapeuten masserte og bearbeidet muskelen, noe som i utgangspunktet ville gjør den bedre. Denne gangen ble det nok dessverre motsatt 😒

Endelig har det begynt å skje ting på fastelavensriset mitt også 🌿 Oppdaget forrige dagen små grønne lyspunkt på de mørke grene, og i dag var det kommet noen små søte små blader. Bilde ble kanskje ikke så tydelig som jeg hadde ønsket, men man kan da tydelig se de nye friske bladene.

#betennelse #vondter #skuldre #trening #strikking #fastelaven #fastelavensris #bjerk #nyttliv #mars #fredag #blogg

10 kommentarer
    1. Uff..ja det er ikke godt..jeg får, eller fikk..også ofte betennelse etter tur hos manuellterapauten..for det hovnet opp, og lagde trange forhold..så vi måtte finne en middelvei..så tørr fortsatt ikke å få massasje..det tåler ikke kroppen min..ja nå har jeg vært hos legen å fått betennelse i føttene..eller helene..Plantar fasitt..Ikke godt..og veldig vanskelig å holde bena i ro..hihih.. Fikk rask time hos fysio da legen ringte og sa det hastet..så fikk time på torsdag alt..Måtte vist tøyes og strekkes..og var vist vondt..hihi..så blir spennende å se om det hjelper!! God bedring med dine skuldre! og ha en god kveld!

    2. frodith: Det blir mye tasting pÃ¥ pc’n nÃ¥r jeg er pÃ¥ jobb, og da mÃ¥ jeg la armene hvile nÃ¥r jeg kommer hjem. Riset lyser opp med sine grønne skudd, der det stÃ¥r oppe pÃ¥ kaminen :o))

    3. fruensvilje: Det er nok litt tidlig for bjørka ute, men det kommer, det kommer :o)) Ja, jeg skal ta det med ro pÃ¥ pc’n noen dager til. Bare stikke innom nÃ¥ og da, sÃ¥nn at armene fÃ¥r roet seg igjen ;o)) :

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er ikke første gangen jeg har fÃ¥tt mer vondt etter behandlingen, men vi fÃ¥r begge ta lærdom av det Ã¥ finne andre mÃ¥ter Ã¥ trene og massere pÃ¥! Gi opp er ikke et alternativ vettu… Du fÃ¥r ha riktig god bedring selv :o))

    5. Søtmonsen ): Jeg har dessverre ikke noe valg, og må prioritere armer og skuldre. Det er bare det at det er så vanvittig kjedelig å ikke kunne gjøre noen ting av det jeg syntes er gøy :o((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg