Et skritt frem og to tilbake

Det er akkurat sånn det føles akkurat nå…. Siden natt til onsdag har jeg hatt veldig vondt i høyre skulder, så mye at jeg har vært hjemme fra jobb. Det var en oppblussing av betennelsen som allerede er der, og det ble så pass ille at jeg til slutt bestilte time til legen. Så nå er jeg på 100% sykemelding igjen, ut neste uke og så tilbake på 50%.

Kjenner at det er veldig frustrerende at ting går den gale veien, i stedet for fram over.

Pain
Licensed from: HomeStead Digital / yayimages.com

Jeg hadde jo time hos fysio etter jeg hadde vært hos legen, men det var jo ikke rare øvelsene jeg klarte å gjøre der. Det ble bare noen sakte rotasjonsøvelser, bare for å få litt bevegelse i skulderen. Det var ikke godt, men nødvendig! Det er slettes ikke noe gøy dette er, for jeg lengter etter å ha dager hvor jeg ikke har vondt å ikke er så sliten pga det. Må god bare smøre meg med tålmodighet å holde ut.

Det var ukas sutreinnlegg, men jeg følte at det var nødvendig……!

#vondter #vondt #smerter #betennelse #sliten #sykemelding #sutre #behandling #trening #legebesøk #mars #fredag #blogg #deppa

16 kommentarer
    1. Uffda. God bedring. :o) Jeg sutrer litt jeg også i dag, for jeg begynner å bli skikkelig forkjølet igjen! Skulle ikke tro det var mulig etter to måneder med lungebetennelse som just er gått over!

    2. Det var kjipe saker for deg. Ønsker deg god bedring, kos deg hjemme sammen med kattene, gode venner, mat og TV. Skjønner at du er sur for at det gjør så vondt. Men jeg håper virkelig at du blir fort bra igjen. Dette tok lengere tid enn du trodde.

    3. Uff..ja det er lov å sutre litt..jeg også har det sånn om dagen..så lei av å ikke fungere 100%!! Trist at betennelsen blusser opp igjen..vet du at du har gjort noe som kan ha utløst det? eller bare skjer det?! Lykke til! og fortsatt god bedring!

    4. Marit: Vi har lov å sutre litt innimellom, når formen ikke er på topp ?? Jeg tok meg en stund i godstolen i sta med rolig og behagelig musikk på ørene, for å roe ned kroppen. Det hjalp litt på humøret iallefall!

    5. fruensvilje: Ja nå skal jeg virkelig ikke overdrive og slite på skulderen. Blir det fint vær skal jeg gå meg noen turer, i stedet for å sitte inne å sture!

    6. Helge: ja dette er kjedelig saker, spesielt siden det skal så lite til for at det smeller. I morgen er MGP finale både her hjemme på berget og i Sverige. Da kommer bestisen på besøk, og tradisjonen tro blir det hjemmelaget pizza på oss ??

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har egentlig ikke gjort noe annet enn jeg pleier Ã¥ gjøre. Det er nok bare sÃ¥nn kroppen min er, og jeg mÃ¥ bare bli vant med det inntil treningen før bygget opp muskulaturen igjen… Iflg manuellterapeuten kan det ta litt tid!

    8. huff ;s Ønsker deg bedre dager 🙂 Det gir seg ikke her heller. Hatt det siden jul nå uten pause. Bruker jo å ha gode perioder noen ganger, men ikke hatt det nå dessverre. Så håper du vil få det snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg