Rundt om kring!

I går hadde vi det perfekte vårværet, med sol og varme…. Balkongdøra sto oppe fra tidlig på formiddagen til langt ut på ettermiddagen, og kattene fløy ut og inn hele tiden. Jeg satt en en liten stund på balkongen innen jeg tok å gikk løs på en minirengjøring….. Det var vanskelig å løsrive seg fra solen, men jeg måtte til slutt!

Jeg tok meg en runde rundt blokken for å se om det hadde skjedd noe nytt i bedene, og det hadde det. Små knopper var kommet på buskene både på forsiden og baksiden samt at flere løker hadde kikket opp av jorden. Det er jo definitivt et vårtegn.

Jeg prøvde så godt jeg kunne å zoome med mobilen, men helt skarpe og fine ble ikke bildene. De så flotte ut på mobilen, men jeg ser jo nå at det ikke er like flott når de kommer på en større skjerm. Hehe, de er nå klarere enn ekorn bildet jeg postet tidligere i dag 😉


 

#vår #sol #varme #nytelse #natur #vårtegn #mars #søndag #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg