Jeg går å venter

Nå som våren endelig er begynt å vise seg, begynner det å krible etter å komme ut på fotosafari igjen… I den anledning har jeg ønsket meg et nytt og lettere kamera, som tar gode bilder samtidig som det er lett å ha med seg. Jeg har jo et godt speilreflekskamera som tar gode bilder, men med vonde og svake armer syntes jeg det kan bli tungt å bære på.

Jeg har vært på jakt etter et kamera som kan likestilles, sånn någenlunde, en god stund. Bestis Anne har også sett etter det samme, og hun fant et som passet perfekt inne hos komplett.no. Det er et Sony kamera som har mye av de samme egenskapene som et speilreflekskamera. Da jeg var nede på Expert her om dagen så jeg at de hadde det der, til samme pris. Jeg benyttet anledningen til å ta og kjenne på det. Det er akkurat passe til hånden, og lett å holde. Knappene er litt små, men ikke sånn at de ikke kan brukes på en grei måte.

På lørdag ble kamera bestilt fra komplett.no og jeg går nå å venter på at det skal bli sendt ut. Bestisen hadde allerede fått melding om at hennes var blitt pakket, og da måtte jeg inn å sjekke status på mitt. Der sto det fortsatt avventer, så det ser ut til at jeg må vente litt til. Skal sjekke igjen litt senere i dag!

#fotografering #kamera #foto #sony #kompaktkamera #digitalkamera #ventetid #mars #mandag #blogg
 

8 kommentarer
    1. så spennende! Blir gøy å høre hvordan du liker det kameraet..og det er lettere å ha med seg..så blir det også tatt flere bilder! Ser flott ut!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ventetiden er ulidelig, men gleder meg til det skal komme. Jeg har mest noen kommentarer om det, ingen av dem var negative ?? Å ja det kommer garantert til å bli masse bilder ut over våren og sommeren ??

    3. fruensvilje: Jeg er jo så glad i å ta bilder, og vil gjerne at kamera jeg skal bruke er lett å ha med samtidig som det tar gode bilder. Etter det jeg har lest om det, ser det ut at jeg har funnet det jeg lette etter ??

    4. Grattis med kommende nytt kamera! Det blir spennende å prøve ut da. Jeg synes også det er tungt å drasse rundt med et speireflekslkamera Blir artig å se dine bilder her etterhvert. Kanskje investerer jeg også i et komplettkamera etterhvert.

    5. toveview: Tusen takk! Jeg gleder meg virkelig til å begynne å teste ut kamera, når det endelig kommer. Håper virkelig at det er så bra som kommentarene sier, for det har mange av de samme funksjonene som speilrefleksen har ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg