Frodiths lille v̴r-challenge РDag 1 dans!

Da dro Frodith i gang en liten vår challenge, og jeg syntes jo at det er så spennende med sånne ting at jeg hang meg på jeg vettu. Dagens utfordring er DANS, og det kan jo være så mangt det. Jeg rotet igjennom bildene jeg hadde på PC’n for å finne noe som kunne beskrive temaet, men der var det dårlig med utvalgt. Du finner mer om challengen HER

Så begynte jeg å bla igjennom de gamle fotalbummene mine, og der dukket det opp noe jeg kunne bruke. 

Bildet er tatt under Solfesten på Rjukan for en del år siden. Solprisen det året gikk til flotte Sven Nordin, og da han var på veg mot scenen for å ta i mot prisen tok han med seg min tante Anne i en svingom. Bildet er tatt av min mor, og hun hadde ikke noe digitalt kamera. Jeg har ikke noe dato på bilde, men antar at det er tatt i 2003 eller 2004. Et veldig koselig minne 😊

#vår #challenge #vårchallenge frodith #utfordring #dag1 #blogg #frodithsvårchallenge 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg