Uheldige meg…!

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen…. Hadde jeg vært and, ville jeg ha mistenkt at jeg var i slekt med Donald Duck. Ikke for at jeg på noen måte er dyrisk, men jeg er jo like uheldig og hissig som den vesle andrikken, hihihihi!!

I forrige uke var jeg nede på Expert, som ligger nede på Alna. Der kjøpte jeg på nytt et tastatur til ASUS nettbrettet mitt, glad og lykkelig reiste jeg hjem for å begynne å bruke det. Plutselig snus gleden og lykken til stor irritasjon, for tastaturet fungerte ikke som det skulle. ÆØÅ samt alle tegnene man får tilgang til når man trykker på alt gr+ talltastene, kommer opp med helt andre tegn. Dette var akkurat slik det var med det første tastaturet jeg kjøpte for en stund siden, men da trodde både jeg og de i butikken at det var noe galt med det. Expert tok da tilbake tastaturet, og jeg fikk tilbake pengene jeg hadde lagt ut.

I dag tok jeg med meg både nettbrett og tastatur ned til Expert, for å be dem å sjekke ut om det var noen innstiller jeg hadde oversett….. Det måtte to personer til å finne ut at nettbrettet og tastaturet ikke var venner, og kom aldri til å bli det. Denne gangen ble det sendt rapport til leverandøren, men melding om at tastaturet ikke fungerer som det skal. På nytt tok de tilbake tastaturet, og jeg fikk tilbake pengene min.

Heretter kommer jeg kun til å bruke det innebygde tastaturet som finnes på nettbrettet, for å kjøpe et nytt igjen som kanskje ikke fungerer blir ikke aktuelt. I’m done with that!!

#ueheldig #expert #nettbrett #asus #tastatur #donaldduck #andrik #mars #tirsdag #blogg

10 kommentarer
    1. Grrr..så irriterende! men godt de skjønte problemet og tok det tilbake da..Må da finnes et som passer vel..

    2. Søtmonsen ): Nei nÃ¥ har jeg gitt opp hele tanken pÃ¥ Ã¥ ha eksternt tastatur. Jeg fÃ¥r bare fortsette Ã¥ skrive rett pÃ¥ skjermen, noe som fungerer fin… GÃ¥r bare litt senere!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg dropper hele det eksterne tastaturet, for det er ikke strengt tatt nødvendig… Bare enklere Ã¥ bruke! Bare for at jeg er nyssgjerrig skal jeg sjekke pÃ¥ nettett om flere har hatt problemer med det samme!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg