Mer kattebilder – pus og ekornet

For noen dager siden fortalte jeg om ekornet som klatrer opp og ned langs veggene på blokkene våres. Det er flere av dem, og i dag var et av dem på farten igjen…. Jeg satt i stua og hørte noe på vannbrettet inne på soverommet. Vinja lå på senga mi å dorma seg, og hun hørte også lyden å kikket opp. Jeg så ekornet kikke opp og inn igjennom vinduet.

Innen jeg rakk å reagere var Vinja oppe i vinduskarmen, og de stirret på hverandre en stund innen ekornet spratt oppover langs veggen. Vinja satt igjen litt overrasket og skuffet over at ekornet ikke ville være sammen med henne. Hun nektet å flytte på seg, og satt pal å stirret oppover for å se om ekornet kom tilbake igjen. Å plutselig hørte jeg et lite dunk, og den lille krabaten var tilbake. Vinja var i ekstase og begge to gikk frem og tilbake på hver sin side av vinduet. Innen jeg rakk å reagere å komme med kamera, forsvant den lille søtnosen til Vinjas store skuffelse.

#katter #vinja #vinjathecat #ekorn #besøk #klatre #husveggen #mars #mandag #blogg

14 kommentarer
    1. Så koselig! er så hyggelig når de kommer sånn på snarvisitt..herlig bildet! ha en god kveld!

    2. Koselig bilde. :o) Her har bikkja jakta på vår nyinnkjøpte robot-støvsuger med litt sånn skrekkblandet fryd! Morsomt å se den store hunden bli så skeptisk til den lille dingsen som kjørte frem og tilbake her.

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er jo det, men jeg skulle så gjerne ha fått tatt et bedre bilde av disse krabatene. Kanskje når det nye kamera kommer en gang, hihi!!

    4. Marit: Knis, jeg sÃ¥ Jonas pÃ¥ Insta tror jeg… Der han undersøker støvsugeren. BrÃ¥ker den mye? For mine pelsdotter løper ned alt som stÃ¥r i deres vei nÃ¥r jeg setter pÃ¥ min støvsuger.

    5. Ja, den bråker. Men ikke så mye som den vanlige støvsugeren. Vi setter den egentlig på når vi går ned i kjeller (TV) stua om kvelden. Det er iallefall det som er meningen, vi må jo bare teste ut litt først, for vi kjøpte den just. Brukt. Til 1/3 av prisen!

    6. Marit: Kanskje jeg kan få den demostrert i butikken en gang, så kan jeg vurdere om det er noe for meg. Kanskje kattene til og med kommer til å like den :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg