Advarsel: Sutreinnlegg

Jeg tenkte at det kunne være greit å advare at jeg kommer til å sutre og beklage meg litt i dette innelegget. På den måten så kan jo de som ikke orker å lese om sånt, unngå å klikke seg inn, hihihi!!

Det har seg jo sånn at jeg ble 100% sykemeldt igjen i 1,5 uker pga betennelser, og denne uken var jeg tilbake på jobb 50%. Akkurat det var mye tøffere enn jeg trodde det skulle bli, ikke bare pga smerter men også for at kroppen min nektet helt å spille på lag. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle føle meg så langt nede, kropslig altså, som jeg har gjort denne uken.

 

Bored boy
Licensed from: iimages / yayimages.com

Når alarmen gikk av på morningen var det kun viljekraften som fikk meg ut av senga… Jeg var så dø i kroppen at jeg hadde mest lyst til å bli i senga, og ligge der langt under dyna og syntes synd på meg selv. Det var heldigvis ikke noe alternativ, så jeg slepte meg ut på badet og inne i dusjen. Satte temperaturen på “nesten” iskaldt for å få en reaksjon i kroppen, og det hjalp det…. Den fikk jo nesten sjokk!!

Ettersom jeg har hatt nok å gjøre på jobben har tiden der gått veldig fort, men jeg har kjent på at kroppen ikke var helt med. Jeg mistenker at årsaken til dette formfallet er en blanding av å jobbe mer og for at det er vår. Jeg har nemlig lett for å bli veldig slapp i kroppen når våren kommer, noe som sikkert har med en eller annen allergi (har ikke sjekket det ut). Verst har det egentlig vært når jeg kom hjem fra jobben igjen, for etter at jeg hadde spist middag og ryddet opp var jeg så sliten og uopplagt at jeg satt i godstolen å halvsov helt til det var på tide å legge seg.

Hver kveld løftet jeg PC’n opp i fanget, men jeg fikk meg aldri til å åpne den engang. Jeg satt å så på den og tenkte at jeg skulle skrive et blogginnlegg, men all tiltakslyst var borte så PC’n den havna på gulvet ved siden av stolen.

Energinivået er på veg opp igjen, og de siste to dagene har jeg følt at jeg faktisk orker å gjøre noe ekstra på ettermiddagen, og det kjennes så godt.

Sånn, nå har fått ut litt sutring og frustrasjon så er vi ferdig med det :o))

#sutre #klage #sliten #trøtt #energi #velvære #helse #vondter #lørdag #mars #blogg

10 kommentarer
    1. Uff..så trasig! ja det tar på kroppen å gå med smerter skjønner du..den slites ut..Ikke bra..og du skulle kanskje vært sykemeldt litt lengre..men nå har du forsøkt..og håper det blir bedre! Ha god bedring! og håper du kommer deg snart! 🙂 Ha en god kveld!

    2. Man blir sliten i kroppen av betennelser, – håper formen er bedre idag! Det ser ut til å bli en fin dag, med sol som varmer, og det pleier å hjelpe på. Kos deg og slapp av med søndagen! <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Både formen og energien er bedre nå så jeg har det i grunnen ganske greit tatt i betraktning. Ha en fortsatt fin søndagskveld :o))

    4. Hanne Beate: Formen er definitivt mye bedre i dag, og jeg har vært ute i det fine været hele dagen. Det har jo vært så varmt og godt at det var en fryd å være ute :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg