Forelsket i stemmen

Før helgen var jeg på kino for å se på Beauty and the Beast, sammen med bestisen Anne. Vi er begge litt barnslige å liker Disney tegnefilmer, og etter å ha sett tegnefilmversjonen av Beauty and the Beast ble det en stor favoritt. Derfor var vi veldig nysgjerrig på hvordan denne filmen var sammenlignet med akkurat tegnefilmen. Ingen av oss ble skuffet, og vi storkoste oss i litt over 2 timer som filmen varte.

Jeg hadde nesten trodd at det skulle være mange barn/unge der siden filmen startet kl 18, men vi var mest voksne. Vi var ikke mange der, men litt flere enn vi var forrige gang jeg var på kino. Da var vi 5 stk i salen, så vi satt ikke akkurat opp på hverandre :o))

Mot slutten av filmen synger “The Beast” spilt av Dan Stevens sangen Evermore, en nydelig sang som jeg hadde hørt før. Den gangen med Josh Groban, som har en fantastisk stemme, men Dan Stevens stemme var noe helt annet. Jeg kan ikke forklare hva det er, men jeg ble helt forelsket i stemmen. Hvor mange ganger jeg har spilt den etter at jeg så filmen vet jeg ikke, men det er veldig mange.

Du kan jo høre selv, kanskje du også syntes at den er like fin som jeg syntes :o))

#forelsket #stemme #vakkert #film #kino #beautyandthebeast #nydelig #søndag #mars #blogg

12 kommentarer
    1. Så herlig at man kan være litt “barnslig” men tror mange har et forhold til denne disney filmen.. Jeg har aldri på lyd på pc..så får ikke hørt..men er jo herlig når man kan forelske seg i en stemme! hihihih.. Da kan du jo bare høre om og om igjen…og få den gode følelsen.. ha en god dag!

    2. Veldig spesiell stemme, skjønner at du “falt” for den! 😉 Jeg gjorde nok ikke det, ikke på samme måten som deg i allefall.. Men fint, ja!
      Ikke sett filmen, men elsket tegnefilmen da jeg var lita pie!
      Håper du får en fin mandag! <3

    3. Ja, de var virkelig flink til å synge alle sammen 😀 Fikk gåsehud da Luke Evans kom ridende inn i byen til å begynne med og hørte stemmen <3 Fy fader altså 😀 <3 Og denne ja, var helt fantastisk 😀

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja denne filmen er nok flere som har som favoritt, og den var vellaget og spennende?? Jeg har heller ikke lyd på PC til vanlig, skrur den bare opp når jeg vil høre på noe. Noen ganger er det ikke alltid selve melodien som fenger, men stemmen til den som synger den. Denne gangen var det faktisk begge deler ??

    5. EtVennligPuff: Det er jo litt sånn med musikk, at det som fenger en person ikke gir noe til en annen. Jeg elsker Disney, og koser meg fortsatt med en tegnefilm når jeg krøller meg sammen i sofakroken ?? Ha en strålende tirsdag!

    6. Ja, han hadde en fantastisk stemme! Var på kino sammen med eldste dattera mi og eldste barnebarnet på fredag. :o) Og vettu hva 8-åringen sa da han ble et normalt menneske igjen … – Åh! Han var mye kjekkere som udyr!

    7. Marit: Hehe, man blir faktisk betatt av udyret, men jeg vet ikke helt om jeg syntes han var penere da ?? Jeg har bare sett ham i Downton Abby, og har ikke tenkt på at han kunne synge i det hele tatt, men der overrasket han gitt ??????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg