Hørte ingenting jeg….

Noen dager er det bare sånn at man er totalt døv på begge ørene når alarmen setter i gang. Jeg hadde en sånn dag i dag, dessverre! Hvor lenge vekkeklokken hoppet og danset på nattbordet, før den ga opp vet jeg ikke! Selv var jeg langt inne i drømmeland, og kom ikke til megselv før jeg burde ha vært ute av døra! Det er godt at jeg har sovet meg igjennom hele natten, og det har vært en god søvn. Noe som ikke er så godt er jo at det måtte være på en dag hvor jeg skal på jobb, og ikke kan ligge sløve.

Når man kommer til seg selv, sånn helt på feil klokkeslett blir hele dagen ødelagt. Jeg blir stresset for jeg må forte meg for å komme avgårde så raskt som mulig. Resten av dagen blir likesom ikke helt normal.Waking up in the morning
Licensed from: kaarsten / yayimages.com

Nå ja, det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det nå…. Det er bare å brette opp jakkeermene og sette i gang med jobben, for det er nok å gjøre!!

Nå skal jeg ikke være negativ, men utenfor kontorvinduene har det nå begynt å regne… Det passer i grunnen veldig godt til humøret mitt akkurat nå, litt mørkt og grått!!

#sove #forsove #irriterende #regn #mørkt #grått #torsdag #mars #blogg

27 kommentarer
    1. Kjipt at slik skjer. Skaff ei vekkeklokke til sÃ¥ blir du kanskje dobbelt sÃ¥ vÃ¥ken og opplagt… Ha en fin dag.

    2. Huff ja.. <3 Kjenner til den følelsen der! Forferdelig å vokne og se at klokken har ringt og ringt, og er aaalt for mange!
      Håper humøret retter seg utover dagen! <3 Du får tenke på noe du gleder deg til! 😉 <3 Kanskje det hjelper!? <3 God klem

    3. EtVennligPuff: Hihi, jeg har ikke sÃ¥ vanskelig for Ã¥ fÃ¥ opp humøret… Etter et par kopper kaffe har det allerede blitt ganske bra. Om en time ca skal jeg pÃ¥ kurs ut dagen, og sÃ¥ tar jeg helgen…. SÃ¥ dagen er ikke sÃ¥ ille allikevel :o))

    4. Hehe … vettu, jeg har aldri forsovet meg i hele mitt liv! :o)) Men sover veldig lett da, sÃ¥ det hadde kanskje vært bedre og vært litt halvdøv og sovet litt mer til tider. Her har det regnet i hele dag … sÃ¥ lurer litt pÃ¥ hvor den vÃ¥ren forsvant.

    5. Marit: Hihi, vÃ¥ren har dratt nordover den… Ser ut til at den kommer pÃ¥ gjestevisitt til helgen her i Oslo. De som forstÃ¥r seg pÃ¥ det, pÃ¥stÃ¥r at det skal bli over + 10 :o))

    6. Jeg forsov meg ogsÃ¥ nesten i dag, – bare flaks at jeg vÃ¥knet i tide. Ergerlig nÃ¥r sÃ¥nt skjer og man kommer helt pÃ¥ etterskudd med alt. Vi fÃ¥r skylde pÃ¥ klokka som er stilt fram en time nylig. I dag var det ikke mye sommer her heller, – har kommet noen cm snø. Likevel er det sÃ¥ mildt at den forsvinner nok fort. Ha det fint resten av dagen, og god helg! <3

    7. Åhh, det er det verste jeg veit.Dagen blir liksom helt stress, uansett, på en måte. Jeg slumrer jo veldig på morgen, og hører alltid alarmen som går kl. 05.15. Men den som skriker 05.30 høres jeg ofte ikke, men heldigvis hører jeg stort sett 05.50 alarmen som også er da jeg skal stå opp, men da blir det en litt sånn brå oppvåkning siden jeg har gått glipp av den ene slumringen liksom 😛 Jeg har for sikkerhetsskyld satt på en alarm kl. 06.10 også, tilfelle jeg ikke skal våkne til den 05.50 stå opp nå alarmen. Litt mer stress på morgenen, men jeg kommer ikke så veldig seint på jobb så jeg ødelegger hele dagen i alle fall 🙂

    8. Hanne Beate: Hehe, skulle ønske jeg kunne skylde på,at vi har snudd klokka, men det har vel gått litt langt ut i uka til det ?? Nå er det helt grått ute, og da jeg kjørte hjem kom det noen snøfnugg her også. Det var mest regn, men temperaturen falt fra +7 nede i Oslo til +3 her oppe blod meg. Vi trengte dette regnet, form å skylle unna litt skitt. Kommer varmegradene tilbake kommer det til å eksplodere med nye skudd.

    9. Søtmonsen ): Ja det er det, men jobben må gjøres så jeg måtte sitte lenger form å bli ferdig med det jeg skulle ha gjort i dag. Jeg skal jo ikke på jobb før på tirsdag vettu!

    10. Elevele: NÃ¥ mÃ¥tte jeg le litt for meg selv, for det er akkurat sÃ¥nn jeg holder pÃ¥ ogsÃ¥…. Har flere alarmer, sÃ¥nn at jeg er sikker pÃ¥ at jeg kommer opp pÃ¥ den siste og avgjørende alarmen. I dag derimot fungerte ikke det kan man si ??

    11. He he.. Folk syns jeg er gal som slumrer så mye, men jeg må liksom venne hjernen til at den skal våkne 😛 Bråvåkning funker liksom ikke så bra for meg 😛

    12. fruensvilje: Nå som jeg går delvis sykemeldt har jeg litt mer spillerom når det gjelder arbeidstiden. Allikevel prøver jeg å ikke begynne senere enn 9, ettersom kjernetiden er mellom 9 og 15.

    13. Elevele: Jeg tror vi er like på det området ?? På jobb har jeg ikke turt å,fortelle om hvor mange ganger alarmen går av innen jeg endelig står i oppreist stilling, hihi!!

    14. Ja det er en forferdelig følelse og ikke noe god start på dagen..og forsove seg! Håper dagen har vær ok..og at du har en god kveld!

    15. Søtmonsen ): Ja det er det, og jeg mÃ¥tte sitte lenger sÃ¥nn at jeg ble ferdig med det jeg skulle…. NÃ¥ er det helg for meg og alt det er bak meg, hihi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg