Under paraplyen er himmelen alltid blå

I allefall under favorittparaplyen jeg fant igjen i pc bagen på jobben…. Jeg trodde jeg hadde mistet den eller lagt den igjen et sted jeg hadde vært innom. Der lå den nede i bagen å sa ingenting, og hadde ikke vært for at jeg trengte strømkabelen til pc’n ville jeg vel ikke sett ned i den nå heller.

Jeg er veldig glad i denne paraplyen, som er svart og kjedelig på utsiden… Så åpner man den og en fin blå sommerhimmel åpenbarer seg. Så selv om regnet høljer ned så er det alltid lyst og koselig under ☔🌞

Før jeg krabbet ut av senga i dag lå jeg en stund å sjekket ut Facebook, og flere skrev om at det hadde snødd hos dem i løpet av natten. Dette var i nærheten av Oslo, så jeg var spent på om det hadde kommet noe hit også. Heldigvis var det bare grått og litt tåkete her, og varmegrader så det blir nok ikke noe hvitt teppe her.

Nå må denne damen forte seg å gjøre seg i stand, for om ikke lenge har jeg time til trening og behandling.

#blå #himmel #skyer #vær #paraply #himmel #snø #fredag #mars #blogg

14 kommentarer
    1. det var en flott paraply ja,den må du passe godt på ) jeg kjøpte jo en regnbueparaply som frodith har (litt andre farger) og plutselig var den borte,jeg trodde den var glemt på en buss,men heldigvis var den forlagt her hjemme og kom til rette etter en liten stund

    2. frodith: Det gjør jeg ogsÃ¥, men det er ikke sÃ¥ lett Ã¥ finne fine paraplyer lenger. Jeg har tre som jeg er veldig glad i… Denne, og to andre med Ole Brum motiv som jeg kjøpte i London :o))

    3. fruensvilje: Ja den lyser opp tilværelsen når det er grisevær på utsiden :o)) Som jeg sa til Frodith i kommentar til henne, så er det ikke så lett å finne fine paraplyer som skiller seg ut lenger. Å når man finner en, så tar man godt vare på den :o))

    4. Søtmonsen ): Ja det er jo akkurat det det er, og nå som jeg har funnet den igjen kan jeg nyte finværet under den når det regner. For det blir sikkert mer regnvær utover, hihi!

    5. Den så jo helt genial ut!! Så fin! og jeg håper dagen din har vært bra! du har nok hatt bruk for den flotte paraplyen i dag.. En god kveld og helg ønsker jeg deg!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg falt plask for denne paraplyen da jeg så den, og at den var dyrere enn hva jeg normalt ville ha gitt. Jeg måtte bare ha den, for man blir i godt humør når man går under den i regnværet :o)) Ha en riktig god kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg