Jeg er et surrehue

Noen ganger lurer jeg på hva som foregår oppe i topplokket mitt… Som i dag for eksempel hadde jeg time til behandling kl 08:30, noe som sto på timekortet mitt og på mobilen min. Akkurat det hadde gått meg hus forbi, for påminnelsen 30 minutter før jeg skulle være der gikk av mens jeg sto i dusjen. Hvorfor jeg var av den oppfatning at jeg skulle være der 09:30 vet jeg ikke.

Så mens jeg satt å drakk en kopp kaffe, skulle jeg bare sjekke noe annet i kalenderen på telefonen… Plutselig oppdaget jeg feilen, og jeg kjente at jeg ble både kald og varm på en gang. Noe så vanvittig pinlig. Prøvde selvfølgelig å ringe Vegard for å fortelle at jeg hadde rota det til, men han tok ikke telefonen, så jeg sendte ham en melding samtidig som jeg bestemte at jeg måtte dra bort.
Forgetful
Licensed from: leeser / yayimages.com

Jeg var ikke spesielt høy i hatten da jeg nærmest krøp inn døra, og gikk bort til kontoret til Vegard å banket på. Han tok det pent, og sa det var greit… Det var sikkert ikke det, noe jeg ikke hadde syntes selv.

Vi ble enig at jeg skulle varme opp med å sykle til han var ferdig med den pasienten han hadde inne, så kunne vi ta en oppfølginsprat. Jeg tråkket i vei i omlag 10 minutter pluss litt til. Det ble bare en kort samtale…. Vanligvis så pleier han å være med å følge meg opp når jeg trener, men det hadde han ikke anledning til i dag siden han fikk en ny pasient et par minutter etter. Jeg kan jo de øvelsene vi gjør sammen, så jeg gjorde de på egenhånd i dag. Jeg gikk igjennom alle øvelsene mine flere ganger enn jeg pleier å gjøre, men det var nok litt dumt…. Det fikk jeg erfare senere på dagen.

Jeg tappet meg veldig for krefter, så i ettermiddag har jeg mer eller mindre bare sittet og halvsovet… Det er først nå i kveld at jeg føler at jeg har fått igjen kreftene mine. Trening er bra, men ikke for mye av det!!!

#glemsom #surrehue #trening #behandling #forsent #sliten #tappet #energiløs #sove #trøtt #uopplagt #mandag #april #blogg

6 kommentarer
    1. Ja det er jo litt godt ĂĄ høre for et annet surrehue…hihihi..som du vet, sĂĄ klarte jeg ĂĄ gjøre det samme for litt siden..og det med ĂĄ ta i for mye..der er jeg ogsĂĄ..og fĂĄr hele tiden høre: Less is more! Man mĂĄ nesten lære ĂĄ senke kravene til seg selv..og IKKE mĂĄtte gjøre mest og hardest hele tiden.. Ha en riktig god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: SĂĄnn i ettertid er det greit ĂĄ vite at jeg ikke er alene om det, hihih I gĂĄr vet jeg ikke om jeg syntes det, da var alt bare flaut ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg