En stille stund

Siste dagen i påskeferien har kommet, og som vanlig har den kommet alt for fort… Hvor har egentlig dagene blitt av? Hehe, det er akkurat slike tanker jeg sitter med hver eneste 2. påskedag, uansett om jeg har gjort mye forskjellig eller om jeg har stått på stedet hvil.

Nå har jeg krøpet ned i godstolen, for å ha en liten rolig stund med kaffekoppen min. Jeg sov helt til kl 10 i dag, og nå har kattene fått sitt morgenstell å da kan jeg prioritere litt megtid :o))

På formiddagen i dag har jeg tenkt til å vie mine planter all min oppmerksomhet. Flere av dem har dårlig med jord i pottene sine, og i allefall 4 av dem trenger å pottes om. Det ser ut til at de trives, men pottene har blitt litt i minste laget. Jeg har mange potter oppe i skapet, og jeg må se hvem som passer til de forskjellige plantene. Jeg har utsatt denne jobben en stund, men nå må jeg bare ta tak i det.

Hva skal du gjøre i dag?

#kaffe #formiddagskaffe #påske #natur #planter #stille #rolig #formiddag #mandag #april #blogg

16 kommentarer
    1. Passer jo bra å stusle litt med planter i dag da…jeg skal egentlig bare slappe av..for det tok på i skuldre og nakke og være på tur..satt feil med pc, og lå galt i senga..så her verker det overalt…hihih. Men en tur ut, har jeg hatt..og den var kald og sur!! brrrrr…bitende kaldt…kos deg med planting i dag! ha en god dag!

    2. Ja, svusj, så var det hverdagen igjen, men jeg synes det er HELT greit 🙂 Liker dem også jeg 🙂 Og ikke lenge til sommerferien 😉 Og mye gøy skal skje før den tid 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det var da trasig at skuldre og nakken skulle få svi, nå som dere har hatt en så fin tur. Kjenner meg igjen, når man ikke sitter og ligger som man pleier blir det trøbbel. Er akkurat ferdig med å plante om og pusle… Tok tid denne gangen, for det var mye å gjøre. Ha en fortsatt fin dag :o))

    4. EtVennligPuff: Det var en stor jobb å plante om og stelle alle plantene, og jeg ble først ferdig nå. Kan liksom se at de er fornøyde der de står ompyslet og nyvannet ?? Ha en fortsatt fin dag videre :o))

    5. frodith: Det er en sunn innstilling… Se fram til sommeren og ikke minst sommferien. Jeg gleder meg til varme, lange og solfylte dager :o)) Det skjer mye spennende for meg også utover våren, så det er mye å glede seg til der også :o)) Skal bli godt å komme tilbake til hverdagen igjen også, med faste rutiner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg