Fram med votter og lue

Det var vel ikke akkurat noen overraskelse å våkne til skikkelig snøvær i dag, for “værmenneskene” hadde meldt at det skulle komme snø på Østlandet i dag. Allikevel håper man i det lengste at det skal passere… Nå tror jeg vel ikke at snøen kommer til å ligge særlig lenge, for det + 5C ute å det veksler mellom regn og snø hele tiden.

Påskeliljene mine har bøyd hode, for de likte ikke helt snøværet…. De retter seg nok opp igjen når de tørker :o))

Selv om det er ufyselig vær ute, så er det varmt og koselig inne. Jeg våknet veldig varm i morges og med en skikkelig krislete hals, så jeg måtte dessverre avbestille timen min hos manuellterapeuten. Litt dumt det, for jeg trenger å trene to ganger i uken, men orker man ikke så gjør man ikke. Så derfor krøp jeg ned under dyna igjen etter at jeg hadde sendt beskjed om at jeg ikke kom.

Nå har jeg funnet fram en kjukk jakke og et par varme sokker for å holde meg varm, for selv om jeg har feber så er jeg ikke bare varm nei. Det veksler mellom hetetokter og frostrier, brrrr!!!

#snø #snøvær #feber #syk #kald #varm #mandag #april #blogg

25 kommentarer

Siste innlegg