Koble helt av 😊

Noen ganger er det bare sånn, at jeg ikke orker noe annet enn å sitte i godstolen å gjøre ingenting. Å det har ingenting med at jeg er sliten i kroppen. Nei, det er hode mitt som ikke orker å ta inn nye inntrykk!

I går etter jobb var det litt sånn…. Jeg orket ikke se på TV eller lese en bok eller blogge for den sakens skyld. Det var litt fult oppe i øverste etasje, noe det kan bli innimellom.

Det jeg da gjorde var å finne fram høyttalere min, og så gikk jeg inn på Storytel app'n å fant fram en Agatha Christie bok. Den ble lest av David Suchet, som har spilt Hercule Poirot i mange filmer.

Jeg hadde linet meg opp med både kaldt og varmt drikke, så jeg kunne sitte en stund å slappe av til David S som leste Mord på Nilen med stor innlevelse!

#velvære #lydbok #storytel #agathachristie #mordpånilen #davidsuchet #tirsdag #april #blogg

10 kommentarer
    1. For min del kunne vi kasta ut hele tv’n! Men han jeg deler hus med er ikke helt enig i det. Det hender jeg blir sittende igjen oppe i stua nÃ¥r han gÃ¥r ned i tv-stua, fordi jeg ikke orker alle lydene. Men jeg mÃ¥ ha det helt stille da. Hjelper ikke Ã¥ høre lydbok heller.

    2. Marit: Ã… kaste ut tv’n kunne jeg nok ikke klart, men det Ã¥ la den være avslutt noen kvelder gÃ¥r helt fint. Det hender jeg ogsÃ¥ mÃ¥ ha det helt stille, men ofte syntes jeg det kan være avslappende Ã¥ lytte til lydboka… Ikke via hodetelefon, men via høytaleren :o))

    3. frodith: Noen ganger må både kropp og hode lande, og da er det greit at å sitte stille, helt stille. Ikke ofte jeg gjør det jeg heller, sitter jeg så holder jeg som oftes på med pc, nettbrett, mobilen eller noe håndarbeide :o))

    4. Ja sÃ¥nn er jeg ogsÃ¥..men jeg føler jeg slapper av med pc jeg da..da kobler jeg ut resten og bare driver med mitt..men lyd bok mÃ¥ jeg prøve..hører sÃ¥ mange sier det er sÃ¥ bra…HÃ¥per du er bedre i dag..og det er du tydeligvis..Ha en god kveld!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Feberen er nesten normal igjen, men halsen krisler… Jeg har vært pÃ¥ jobb to av de tre jobbedagene mine, og det har gÃ¥tt ganske greit :o))

      Jeg kan nok slappe av med PC’n jeg ogsÃ¥, men ikke helt… Skal jeg virkelig slappe av, setter jeg pÃ¥ Medwyn Goodall Ã¥ lar gjernen flyte bort :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg