I dag tar Pittbulljedda det med ro

Som jeg fortalte på fredagen ble jeg veldig sliten og satt ut av treningen jeg gjorde. Dessverre så har ikke helgen akkurat vært smertefri, og jeg har virkelig slitt med det venstre benet mitt. Hoften og kneet protesterer høylydt når jeg er i bevegelse, men det har ikke stoppet meg fra å røre på meg. Det blir i allefall ikke noe bedre av å sitte i ro hele dagen heller!!

Jeg skulle egentlig ha vært til behandling i morgen mandag, men timen ble avlyst ettersom terapeuten ikke kunne. Jeg må heller oppdatere han til fredagen i stedet, for vi må nok se litt på øvelsene igjen. Det er ikke riktig at jeg skal gå rundt å ha vondt i flere dager etter en behandling. Det er ganske lenge siden det har vært så ille som det er nå……

I dag blir det ikke noen store utskeielser, og jeg skal ta det litt med ro å få unna noen småting her i heimen. Jeg har ikke helt bestemt meg, men det er mulig at jeg baker en kake litt senere til dugnaden i morgen. Skal scanne igjennom oppskriftene mine å se hva jeg finner som kan friste :o)) Jeg skal delta på dugnaden, men det blir noen lette oppgaver for mitt vedkommende. Mulig at jeg tar en liten minidugnad i mine egne bed på formiddagen, som å fjerne litt løv og klippe av noen tørre kvister. Det er ikke noen stor jobb, for jeg rufset ganske bra i høst!

På morningen i dag regnet det lett, men det stoppet opp etter en stund….. Nå har skylaget åpnet seg opp, og sola har kommet tilbake igjen. Det gir muligheter for litt balkongliv når sola treffer balkongen om litt :o))

#vondter #smerter #bevegelsesbesvær #hoft #kne #ubehag #trening #øvelser #uheldig #helse #trening #dugnad #kake #bake #søndag #mai #blogg

10 kommentarer
    1. Leit at du har vondt..hÃ¥per det gÃ¥r seg til snart :)) Noen plager venner man seg til..men i perioder er det ekstra ille og det er slitsomt…
      Håper det går greit på dugnaden da.. og at du kan nyte sola litt i ettermiddag..den har nettopp titta frem her nå :)) Fiiiint krus <3

    2. annebe: Ja det er noe hærk dette her, men jeg overlever :o)) Det går sikker greit på dugnaden, for jeg kan gjøre litt lett raking og lignende. Jeg elsker disse Mummi-koppene, og i dag er det lille My som får servere kaffen, hihi!!

    3. nei ,en skal ikke gå rundt med smerter flere dager etter behandling,da får du feil behandling,du får roe ned og se om ikke kroppen kan komme seg med ro og kvile

    4. fruensvilje: Ja vi nok ha en prat sammen terapeuten og jeg til fredagen å legge opp en ny strategi for treningen. Det kan jo ikke være sånn som dette hver gang!!

    5. Ja det blir jo helt feil at du skal blir verre og verre..sÃ¥ lurt Ã¥ ta det opp…de vet jo ikke alltid hvordan vi har det..sÃ¥ er nok viktig Ã¥ fÃ¥ det frem…lykke til med baking og dugnad! ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg