Null hull :-)

I dag har jeg vært hos tannlegen til den årlige kontrollen, og det er første gang på veldig mange år jeg ikke har sittet der med bankende hjerte. Jeg var helt rolig og avslappet, og gruet meg ikke i det hele tatt. For en deilig følelse det er .o))

Jeg byttet jo tannlege for 2 – 3 år siden, og jeg er så fornøyd med ham. Han har klart noe ingen andre tannleger har klart, nemlig å fjerne panikken og redselen for å gå til tannlegen. Da jeg satt i stolen, og han romsterte rundt inne i munnen min sovnet jeg nesten. Etter 20 minutter var jeg klar, og kunne gå smilende ut fra kontoret med beskjeden om at jeg heller ikke i år hadde noen hull :o))

#tannlegen #tannlegesjekk #Ã¥rligkontroll #kontroll #nullhull #helse #lykke #glede #smil #onsdag #mai #blogg

18 kommentarer
    1. Wenchepia: Jeg har nok ikke alltid vært så flink, men etter en oppussing og saneringsjobb for noen år siden, bestemte jeg meg for å bli det.

      Så flott at du også ikke hadde noen hull :o))

    2. Victoria Larsen: I en periode pÃ¥ 12 Ã¥r var jeg ikke hos tannlegen, og da ble det bÃ¥de oppussing sannering…. Bankkontoen hylskrek sÃ¥ dyrt ble det. Etter det bestemte jeg meg for at jeg skulle gÃ¥ hvert Ã¥r, og det har jeg ogsÃ¥ holdt :o))

    3. Gratulerer med null hull. Skal til tannlegen 18 mai og før det må jeg ta meg sammen med tannpuss. Håper det blir den siste gangen på lenge.

    4. Da har du vært flink til å passe på tennene. :o) Null hull er best på alle måter og ikke minst for lommeboka. Jeg har også en veldig behagelig tannlege, som setter bedøvelse ved det minste sjanse for vondt, så jeg gruer meg ikke lenger jeg heller.

    5. Gratulerer 🙂 Spent på åssen det ser ut i kjeften min når jeg får fjernet kjevelåsen om en ukes tid. 😛 Har holdt meg unna bloggen noen dager av ulike grunner 🙂

    6. frodith: Det er viktig å ha en dyktig tannlege, som ikke bare er flink med tennene men også med pasienten sin! Du blir nok kvitt redselen du også tenker jeg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg