😷 En liten vÃ¥rforkjølelse 🤧

I går kveld begynte nesen min å renne, og jeg ble litt varm i topplokken.. Innen jeg kom meg i seng et par timer senere både frøys og svettet jeg om hverandre. Kanskje ikke så rart at jeg vært litt slapp og hengete de siste dagene.

Tror det var turen i Botanisk Hage som er årsaken til at denne lille vårforkjølelsen kommer akkurat nå. For jeg hadde nok tatt på meg litt for lite klær, og jeg frøys hele tiden mens vi var der. Jeg angret jo med en gang jeg kom dit for at jeg ikke hadde tatt på meg mere klær, men da var det for sent.

Collage of a woman having a cold
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Heldigvis er dette bare en lett vårforkjølelse, som kommer til å forsvinne av seg selv i løpet av en dag eller to. Sånn kjennes det i allefall ut som. Når jeg blir forkjølet pleier feberen å gå i taket med en gang, og jeg blir helt utslått. Denne gangen har det ikke gjort det, så derfor er jeg ikke så veldig bekymret for at dette blir langvarig.

Gleder meg til MGP finalen i kveld, og jeg skal se den sammen med bestisen. Jeg er så spent på hvordan JOWST kommer til å gjøre det i kveld, og håper jo selvsagt på at de skal vinne hele greia. Jeg må innrømme at da jeg hørte låta deres første gangen, likte jeg den ikke. Så etter å ha hørt den et par ganger så vokste den på meg, og nå syntes jeg den er virkelig fengende og fin. Nå er det mange andre flotte låter med også, og man vet jo aldri hvordan folk omkring i europa stemmer!

#forkjølet #snue #feber #syk #nestensyk #vårforkjølelse #mgp #finale #norge #jowst #eurovisionsongcontest #lørdag #mai #blogg

16 kommentarer
    1. HÃ¥per forkjølelsen din gÃ¥r fort over! Jeg er ogsÃ¥ snørrete for tiden, med det er pga allergi, sÃ¥ da hjelper det med Zyrtec om jeg bare husker pÃ¥ Ã¥ ta det. Ja, jeg gleder meg ogsÃ¥ til MGP, – det Ã¥ følge med pÃ¥ det har vært en tradisjon i alle Ã¥r. :o)

    2. Da håper jeg du blir fort bra.. er ikke allergi da , siden du ikke har feber ? Jeg tar opp grandprix ..orker ikke følge med men må ha det med meg og da kan jeg spole over det som er kjedelig..hehe.. Kos deg med kvelden <3

    3. Ja, jeg mÃ¥ innrømme at jeg ikke har hørt verken lÃ¥ta eller aner hvem JOWST er. Er det litt flaut Ã¥ innrømme kanskje …? HÃ¥per formen er stigende igjen. God bedring herfra iallefall.

    4. Hanne Beate: Jeg føler meg allerede mye bedre, så innen i morgen er jeg nok bra igjen tenker jeg ?? Når det er MGP så er det tradisjon med hjemmelaget pizza, og nå har vi begynt å lage den. Orker ikke å vente helt til kl 21, med å spise. Vi gleder oss også til sendingen ??

    5. annebe: Nei det er nok ikke allergi, men i stedet en søt liten vårforkjølelse! Jeg har litt feber, men ikke så mye at det legger demper på MGP festen, hihi! Jeg har også satt den på opptak, sånn at jeg kan se den igjen hvis jeg har lyst ?? Ha en hyggelig lørdagskveld ??

    6. Marit: Tusen takk ?? Jeg hadde ikke hørt om JOWST før de vant den norske finalen, men låta har virkelig vokst sånn at nå har jeg faktisk litt tro på den ??

    7. Uff da..og god bedring med forkjølelsen..du mÃ¥ kle deg godt!! ikke gÃ¥ ute med lite klær..hihi. Gleder meg til mgp finalen jeg ogsÃ¥…liker sangen veldig godt.men jeg pleier Ã¥ like alle de norske…selv om ingen andre liker dem…hihih. ha en god kveld!

    8. Været kan skape trøbbel for mang ei nese nå for tiden. Gjerne under 0 gr om morran så kan det bli +15 om ettermiddagen. Men det ble regn i dag, skulle hjelpe far med gressklipping i dag men det ble utsatt til mandag. Ellers vinner Norge ikke idag, tipper rundt 10 plass. Ikke få mill kr det koster og arrangere MGP. Uansett så skal jeg ikke se på det. Før var det melodien folk la merke til men nå er det sminken, kjolene og kostymene.
      Ha en fin kveld – skal kose meg med boka “Blod pÃ¥ snø” av Jo Nesbø i kveld.

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ?? Det er lett å kle av seg for tidlig, og så blir man forkjølet!! Ja nå er det i gang og vi koser oss med all den fine musikken ?? Ha en fortsatt fin musikalsk kveld!

    10. Helge: Hvor vi havner er ikke godt Ã¥ si, men havner vi blandt de 10 beste i dag er jeg nÃ¥ fornøyd. Det er lett Ã¥ kle av seg for tidlig nÃ¥ pÃ¥ vÃ¥ren, og jeg gikk i fella…. HÃ¥per bare det glir over i løpet denne vÃ¥rforkjølelse. Ha en fortsatt fin lørdagskveld ??

    11. frodith: Tusen takk ?? Sånn er det når man ikke klarer å kle på seg nok klær, når man skal være ute i den kjølige vår lufta ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg