Når du sover….

I morgen når de fleste andre sover søtt i sengene sine, må jeg opp grytidlig… Jeg skal nemlig kjøre bestisen og kusinen hennes til Gardermoen, og jeg skal hente dem kl 06:30. Så mens du sover sitter altså jeg i bilen min og frakter to spente damer, som skal kose seg i stocholm noen dager :o)) Det er meldt like fint hver der, som her, så de får sikkert noen riktig fine dager tenker jeg :o))

Da jeg sa ja til å kjøre dem, var jeg ikke helt klar over, eller kanskje jeg har glemt det, hvor tidlig jeg måtte opp. Jeg kommer nok til å være litt sigen i øyelokkene, men etter et par kopper med sterk kaffe så skal jeg nok få orden på det :o))

taxi for airport
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

I tillegg til å være sjåfør skal jeg også se til “Felix the cat” mens bestisen er borte… Det betyr å kose masse til han ikke gidder mere, sørge for at han får frisk vann og mat hver dag, og ordne i toalettet hans. Når jeg har gjort alle disse tingene så er ikke Felix så opptatt av om jeg er der lenger, så da kan jeg bare dra hjem igjen.

#sjåfør #kjøre #bilkjøring #frakte #reise #stocholm #utpåturaldrisur #felix #felixthecat #onsdag #mai #blogg

4 kommentarer
    1. Ja det går å stå opp tidlig om man vet man ikke skal yte så mye etterpå..altså kan sitte å sløve litt utover dagen.. Ha en god kveld!

    2. Ja da får du ta deg en kopp skikkelig svart kaffe for å våkne :)) Så greit at du kan se til Felix.. og så dra hjem å kose deg i sola… for den håper jeg blir her i mange dager <3

    3. annebe: Jeg rakk ikke noe kaffe før jeg var sjåfør, men det har blitt noen etterpå :o)) Den sola du skriver om har dessverre gått å gjemt seg. Den var framme kl 6 i dag, og til jeg kom hjem igjen. Nå har det kommet grå skyer. Får håpe det bedrer seg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg