Ikke noe A-menneske jeg nei…!!

Når man bare er et stakkars D-MENNESKE er det ikke så lett å komme seg tidlig opp om morningen, men som jeg fortalte om i går måtte jeg det. Hadde lovet å kjøre bestisen og kusinen hennes til Gardermoen, og da kan man bare ikke forsove seg.

Ettersom jeg var så redd for at jeg ikke skulle høre alarmen, så satte jeg like godt på to stykker å skrudde lyden til maks på begge to. I tillegg hadde jeg avtalt med bestisen at jeg skulle sende henne en melding når jeg sto opp. Hadde hun derimot ikke hørt noe fra meg innen klokka var 5, skulle hun ringe meg. Det slapp hun å gjøre, for jeg hørte første alarmen, og kom meg ganske raskt ut av sengen….

Jeg klarte å tvinge i meg en yoghurt før jeg måtte forte meg av gårde, men noen kaffe ble det ikke tid til… Kroppen min fungerer dårlig uten kaffe om morningen, men det måtte bare vente til jeg kom hjem igjen ☕

Damene sto ute på parkeringsplassen å ventet på meg, men jeg var ikke for sent ute altså. Det var bare de som var tidlig ute, hihihi!

Det var mange som skulle ut å reise i dag, så det var ikke så lett å få parkert foran avgangshallen. Jeg klarte å finne en ledig plass rett ved et gangfelt, hvor jeg ikke sto i veien for noen. Vi lastet ut koffertene av bilen, og jeg ønsket dem en fin tur før jeg hoppet inn i bilen igjen. Det var kø så langt øyet kunne se, av biler som skulle slippe av reisende. Folk stelte bilene sine litt på kryss og tvers, så det var ikke så lett å komme seg ut igjen heller!!

Vexy og Hackus har vært på ferie en stund, men i dag dukket de opp igjen gitt, hehehe!

Sola var oppe da jeg sto opp og helt til litt etter at jeg kom hjem igjen, men nå er det et grått skylag over hele himmelen. For håpentlig kommer sola tilbake igjen i løpet av dagen… Hadde håpet på å kunne nyte noen timer i sola, enten på balkongen eller på uteplassen våres.

Da jeg kom hjem igjen var jeg så trøtt å sigen at jeg bare måtte lene meg tilbake i godstolen, lukke øynene og gli inn i drømmeland en stund. Vinja kom å la seg i fanget mitt, og sammen lå vi der å sov i bort i mot en time. Da jeg våknet igjen lå hun fortsatt der, og hun løftet så vidt på hode for å se om jeg skulle opp. Da jeg ikke gjorde noe forsøk på det, krøllet hun seg sammen igjen å sovnet en stund til :o))

Nå har jeg fått i meg noen kopper med kaffe, og både kroppen og hode mitt har våknet igjen :o))

#sjåfør #reise #topåtur #gardermoen #trøtt #dmenneske #sove #kaffe #mummitrollet #snorkfrøken #mummikos #ferie #vexy #hackus #smurfer #torsdag #mai #blogg

14 kommentarer
    1. Fint at det gikk som planlagt. Har alt i dag en lang skogstur bak meg. Gikk fra sentrum og opp til Spiralen som er Drammens tak men også et utgangspunk for mange skogsturer innover i marka. Jeg var tidlig ute, hadde nesten vært kø hvis jeg hadde venta. Det gikk vel nesten 2,5 time før ejg var nede igjen. Det er greit med slike turer, helt stille ikke en bildur kun fugler. Så et ekorn på veien ned. Så det var en fin start på dagen. Nå venter snart kjøttkaker som middag.

    2. Når man har vært så tidlig oppe er det godt å legge seg nedpå litt igjen. Her var det også grått idag, men nå har sola såvidt begynt å titte igjennom.

    3. Du er jo snill som kjører dem på flyplassen da, enda du er d-menneske. Godt med kaffe, og spesielt om mårran. Håper du får kost deg litt ute i dag 🙂

    4. Hanne Beate: Ja jeg trengte virkelig å slappe av litt etter at jeg kom hjem, og det hjalp :o)) Her hos meg har fortsatt ikke sola kommet frem igjen. Det er fortsatt grått og nå har det også begynt å blåse!

    5. Hihi d er best å være på den sikre siden med flere alarmer 😉 jeg er sånn menneske som er lysvåken når alarmen plinger så for meg er det lett å stå opp.

    6. frodith: Det er greit å gjøre hverandre en tjeneste, men DET VAR hardt å stå opp!! Jeg er fortsatt litt sigen i kroppen, så det blir ikke så mange sprellene i dag!

    7. fruensvilje: Ja det var godt å slappe av, men jeg forblir nok litt sigen ut dagen tror jeg :o)) Deilig å ikke ha noen spesielle planer. Jeg må bare en kjapp tur for å se til Felix om ikke så lenge, og etter det blir det bare å slappe av resten av kvelden :o))

    8. Du kunne jo ha stoppet Ã¥ kjøpt deg en kaffe…er jo Ã¥ plage seg selv Ã¥ gÃ¥ uten! hihih Godt at alt gikk bra! ha en god kveld!

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihi, jeg kjørte forbi flere bensinstasjoner, så jeg kunne godt ha stoppet for kaffe. Tenkte på det også, men så er det jo så greit å komme seg hjem så raskt som mulig også ;o))

    10. Søtmonsen ): Huff, det sitter i kroppen enda, til tross for at jeg har hatt noen høneblunder igjennom dagen. I morgen skal jeg definitivt sove til jeg vÃ¥kner av meg selv… Ikke noen alarm skal forstyrre meg da gitt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg