Twin Peaks – The Return

For noen dager siden hadde Twin Peaks – The Return premiere på HBO Nordic…

I dag satte jeg meg ned for å se første avsnittet, men det har blitt flere avsnitt for jeg klarte ikke å slå av etter å bare ha sett det første. Mange av skuespillerne fra første serien er med denne gangen også, og de som jeg har blitt merkbart eldre.

Da serien gikk på 90-tallet satt jeg klistret til tv-skjermen å så alle avsnittene, selv om det var en type serie jeg normalt ikke så på. Den var mørk og merkelig å veldig vanskelig å skjønne. Derfor var jeg spent på om det ble det samme nå, og ja da… Det er like vanskelig å henge med og skjønne noe av sammenhengen denne gangen også. Allikevel føler jeg at jeg må se videre, i håp om at det skal bli mer forståelig!

Det var mange kjekke unge karer i serien, og jeg husker mange syntes at mørkhårede Dana Ashbrook var  drømmemannen. Selv falt jeg plask for Michael Horse, som er ekte Yaqui-Mescalero Apache-Zuni Indianer. Han er i dag 65 år, og jeg syntes han holder seg godt jeg 😍

Så du Twin Peaks da den gikk første gang?
Skal du se den nå?

#twinpeaks #tvserie #mørk #merkelig #danaasbrook #michaelhorse #drømmemann #fredag #mai #blogg

6 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihi, tv-serien er alt for merkelig til at man kan kose seg. Det var lagt ut bare 4 avsnitt så langt, men jeg ble ikke så mye klokere av den grunn!!

    2. Hanne Beate: Det er en merkelig serie, som det er totalt umulig å skjønne handlingen av. Den nye serien, er mer forvirrende enn den andre. Det er mye fin musikk i den siste serien også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg