PÃ¥ tide med pelsstell…

I kveld var det på tide med litt stell av pelsen til kattene, men det er ikke alltid så lett… Vinja vil bare ligge i ro mens jeg forsiktig stryker pelsen hennes, men tar jeg fram børsten blir hun fort irritert å forsvinner. Ronja derimot bare elsker å bli rufset i pelsen, og bli børstet over hele seg. Da mjauer hun og lager koselyder.

Jeg viste at Ronja hadde fått en del tover i pelsen igjen, og de måtte ut…. I stedet for å forsøke å få dem ut med børsten brukte jeg saksen. Først når de løsnet opp brukte jeg børsten… Da ble hele seansen bare kos, for hun kan bli ganske sint hvis det lugger når jeg børster henne!!

Jeg fikk ikke tatt alle tovene i kveld, så det blir en ny runde på Ronja i morgen… Det kan nok være at det kreves enda en sesjon til før alle sammen er ute….

#pelsstell #katter #ronja #vinja #tover #kos #sommer #juni #blogg

6 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Vi pleier Ã¥ ha en børste sesjon hver kveld, sÃ¥ de er ganske vant med det… Men det er jo klart at de ikke alltid syntes det er gøy, nÃ¥r det lugger :-O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg