Mens jeg ventet

Nå står FORDEN i garasjen, og nærmest ståler… Den har vært og fått seg en god vask både innvendig og utvendig, i tillegg til at lakken ble avfettet. Det er lenge siden den har vært så blank og fin… Hihi, det var nesten sånn at jeg syntes det var synd å kjøre den ut i regnet å møkke den til…. 

Mens jeg ventet på at de skulle bli ferdig med bilen, tok jeg meg først en runde rundt på Bryn Senteret å kikket i noen butikker… Etterhvert hadde jeg sett det som var å se, så jeg stakk inn på Al Dente for å ta meg en kopp kaffe og et kakestykke. Det var etter kl 16 så det var ikke akkurat det store utvalget, men jeg fant til slutt et stykke som så fristende ut. Det var veldig søtt, så det passet godt med en stor kopp kaffe til :o))

Hihi, jeg glemte helt å ta bilde av kaken før jeg begynte å spise, så det ble et ordentlig rotebilde dette her….

#forden #ford #bilen #minbil #vask #uteoginne #bryn #aldente #kake #kaffe #kakeogkaffe #sommer #juni #blogg

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg