💧💧 Drypp, drypp og atter drypp 💧💧

Nok en grå dag her i Oslo, hvor regnet sildrer ned med jevne mellomrom… Akkurat nå er det opphold, med det er vel ikke lenge før det begynner på igjen. Det er så vått ute at det er helt håpløst å gå ut å gjøre noe i bedene mine… Skulle egentlig ha vært der ute å ryddet opp i vårplantene, som nå er avblomstret og som ligger utover. Det får nok vente til sola kommer fram igjen.

Jeg fortviler ikke av den grunn, for det er et perfekt vær ute å være inne i. Nei i dag har jeg linet meg opp med masse inneting, som skal holde meg aktiv resten av dagen :o))

På grunn av alt regnet vi har hatt den siste tiden, har jeg kun vannet mine Spanske Margeritter en gang. Det var den gangen jeg plantet dem for snart en uke siden. Tror de hadde vært mer fornøyd om solen hadde vært framme :o))

#regnvær #vått #natur #blomster #regn #innevær #inneaktiviteter #sommer #juni #blogg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg