🍨 Vaniljeis med salt lakrissaus 🍨

I går kjøpte jeg en boks med vaniljeis, og en flaske med salt lakrissaus da jeg var på Meny.

Jeg elsker is, og jeg elsker lakris… både søt og salt, men på is er det definitivt den salte som er best. Sist gang jeg kjøpte en 2 liter med is, var den så hardfrossen at jeg måtte la den stå på benken en evighet før jeg fikk isskrapen ned i. Jeg tenkte at denne isen var like hard, og mens bestisen (som var på besøk) og jeg satt å skravlet i stua, kunne isboksen stå på benken å mykne litt.

Jeg skulle nok ha sjekket isboksen litt tidligere, for når vi kom ut på kjøkkenet var den blitt veldig myk. Nå kunne jeg satt den inn i fryseren igjen, en liten stund, men vi hadde lyst på is der og da, så da skjedde ikke det. Ååååå, så godt det var med den salte lakrissausen over, mmmm!!

Bløtt, men veldig godt, hihihi!!

#vaniljeis #lakris #saltlakris #salt #dessert #godt #nam #sommerfølelse #sommer #juni #blogg

6 kommentarer
    1. Liker veldig godt myk is…sÃ¥ den sÃ¥ helt perfekt ut!! hihi..jeg har ogsÃ¥ prøvd den lakris sausen..og syns den var veldig god til Ã¥ begynne med..men sÃ¥ ble det litt sÃ¥nn plast smak syns jeg… Ble kanskje litt mye lakris..hih

    2. Vaniljeis er best, for da kan man velge den smaken i tillegg man liker best. Junior er mest glad i salt lakris og den er god den, men min favoritt er nok den sjokoladen som stivner på isen (sjokoladetrekk fra Freia). Ellers er det mange som bruker salte peanøtter, nonstop e.l.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg