Legebesøk og sykemelding

Ettersom nakken og skuldrene mine ikke var blitt noe bedre til i dag ringte jeg legekontoret, og fikk en time på formiddagen. Jeg hadde gjort meg helt klar før jeg ringte, i tilfelle jeg kunne komme ganske snart. Det skjer ikke så ofte, men det har hendt. Da er det ikke festlig å sitte i nattkjolen, og håret seende ut som det har sittet fast i et kratt 😀

Jeg rakk å spise litt frokost og drikke en kopp kaffe, mens jeg fikk med meg litt av God Morgen Norge. 

Doctor wearing lab coat
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Som jeg har nevnt før i tidligere innlegg, er det vanskelig å parkere borte på legesenteret…. Spesielt når man har time litt ut på formiddagen eller dagen. Dette fordi legesenteret deler en miniatyr P-plass med eldresenteret, frivillighetssentralen og biblioteket. Derfor lot jeg bilen stå, og gikk bort til timen min. Været var jo så deilig, så det var godt med en spasertur.

Etter endt legebesøket, kom jeg ut med en 100% sykemelding for denne uken. Fra neste uke er jeg tilbake på 50% en måned til som blir til jeg skal ha ferie. Da skal jeg også tilbake igjen til legen.

Bestisen kom til meg ved 12 tiden, for at vi skal ta en tur til Lambertseter en tur…. Vi trengte begge å komme oss ut for å finne på noe annet enn å sitte inne. Lambertseter ligger ikke så langt unna, og da er det greit å dra dit når man ikke er helt i slaget. Vi ble der noen timer, hvor vi ruslet i butikker og spiste en lunch hos Jordbærpikene. Noe av det jeg handlet kommer i et eget innlegg litt senere.

#legebesøk #syk #vondter #nakke #skuldre #sykemelding #parkeringsproblemer #sykemelding #Lambertseter  #shoppe #lunch #jordbærpikene #sommer #juni #onsdag #blogg

 

10 kommentarer
    1. Så bra du fikk time så raskt..og du må ha god bedring med nakken…og de andre vondtene…ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ?? Hver av legene har noen hastetimer hver dag, men skal man få en av de, må man opp om morgenen å ringe når de åpner telefonen kl 8:15. Ha en riktig god kveld du også!

    3. A February Girl: Tusen takk ?? Jeg prøver å ikke bli oppgitt av at dette tar så lang tid, men noen ganger er det like før!! Spesielt nå dømme et har forverret seg igjen ??

    4. fruensvilje: Tusen takk ?? Legene har noen hastetimer til rådighet, og vil man ha dem må man en av dem må man ri te med det samme telefonene åpner på morgenen. Jeg begynner for alvor å bli lei nå, men det er lite jeg kan gjøre med det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg