Jeg stakk innom Fretex

Ettersom jeg tilstadighet er på jakt etter en budalstol til kjøkkenet, stikker jeg innom Fretex fra tid til annen for å se om de har fått inn en. De er ikke så lett å få tak i, og jeg har derfor ikke klart å finne noen enda. Vel de hadde noen som lignet, tilsammen 4 vanlige kjøkkenstoler + en med armlener + kjøkkenbord. Det hadde vært perfekt til kjøkkenet mitt, men prisen passet dessverre ikke helt til bankkontoen. Så nå går jakten videre….

Mens jeg nå allikevel var hos Fretex, gikk jeg litt å kikket på forskjellige ting. Jeg er veldig begistret for stengods med fruktmønster på, og denne gangen kom jeg over et fat fra Porsgrunn Fabrikker. Det hadde akkurat det mønsteret jeg er så glad i, så kjøpte det til den nette sum av kr 40,-. Jeg har mer stengods med samme type mønster, som engang har tilhørt min mor. Fatet jeg fant i dag var i relativt god stand, kun en liten flekk i glasseringen. Akkurat det kan jeg leve med :o))

#fretex #budal #budalstol #påjakt #gammelt #brukt #fat #fruktmønster #porsgrunn #porsgrunnfabrikker #samle #sommer #juni #lørdag #blogg

6 kommentarer
    1. Fretex er en fin ting. Har gitt mye klær ditt. Er på jakt etter noen nye kopper, glass og krus så jeg kan vel besøke Fretex iså måte. De har mye pent i klær også men om jeg finner min str er en anna sak. Blir vel en tur til uka tenker jeg.

    2. Helge: Jeg har kjørt ned flere lass med klær og annet inventar til Fretex i løpet av årene, og jeg har også funnet mye fint det. De hadde mye klær i alle regnbuens farger kunne jeg se, men i den avdelingen jeg var hadde de mest klær til damene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg