Uka startet med tøy og bøy….

Etter en uke uten noen trening tengte kroppen min sårt å komme i gang igjen… De siste dagene har jeg vært ganske stiv på morningen, når jeg skulle stå opp og etter å ha sittet en stund stille. Til tross for at kroppen trenger treningen, er det alltid både vondt og tøft å komme i gang igjen.

Allerede etter å ha varmet opp begynte knærne og skuldrene mine å bli såre, noe jeg var klar over at de ville være. 

Mid section of physiotherapist assisting woman to lift dumbbell
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Vi jobbet oss igjennom dagens øvelser, hvor av noen av dem hadde en positiv effekt og andre ikke fult så mye. Venstre skulder og kne var ikke så samarbeidsvillige, og protesterte ganske kraftig mot slutten av treningen. Det er ikke noen grunn til ikke å gjøre øvelsene, for jeg trenger å få inn mer bevegelighet i leddene mine…

Det blir bare en treningsøkt til før Vegard tar ferie, som blir borte til begynnelsen av august. Jeg ba om å få noen øvelser jeg kunne gjøre her hjemmefra, for ikke bare å myke opp leddene, men også korsryggen min som har blitt veldig stiv. Jeg gjør jo allerede noen øvelser for å få igang kroppen om morningen, så disse nye kommer i tillegg.

Jeg ble veldig sliten i dag, så nå skal jeg lene meg tilbake i godstolen en stund for å slappe av.

#trening #øvelser #helse #vondter #stiv #støl #skuldre #knær #rygg #sommer #juni #mandag #blogg

6 kommentarer
    1. fruensvilje: Tusen takk :o)) EtterpÃ¥ gjorde jeg noe som kanskje kan sees som trim, men det var dumt… Skal fortelle om det pÃ¥ bloggen litt senere! Pakke i bobil er da ogsÃ¥ en form for trim, det spørst hvordan du legger det opp ;o))

    2. Så flink du er..ja det er nok lurt å ha noen øvelser i sommer..så ikke alt blir forgjeves..

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Nå er det viktig at jeg holder det gåene med trening igjennom sommeren, sånn at jeg er i bedre form når høsten og vinteren kommer. Da har jeg en tendens til å stivne til igjen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg