📕 Jeg leser det meste….

Når det gjelder bøker så leser jeg egentlig det meste, men det er vel krimbøker, schi-fi og de litt annerledes som interesserer meg mest. Klissete kjærlighetsromaner er jeg ikke så veldig begistret for. Den siste tiden har det vel egentlig gått mest i lydbok via Stortel, men av og til krøller jeg meg sammen i godstolen med en “ordentlig” bok også :o))

Akkurat nå holder jeg på med bok 3 Utvalgt i House of night serien, som nok i utgangspunktet er skrevet for en yngre aldersgruppe enn den jeg er i.  Så lenge bøkene er spennende og interesserer meg, så er jeg ikke så opptatt av hvilken aldersgruppe de er ment for.

Denne bokserien handler om Zoey Redbird, som tenåring plutselig blir “merket” til å bli vampyr. Hun bor sammen med moren og stefaren, som ikke bryr seg nevneverdig om henne. Etter at hun blir merket så må hun slutte på sin vanlige skole, og begynner på House of night hvor hun skal lære å bli en fullbefaren vampyr. Livet som vampyryngling er ikke bare lett, og hun havner stadig opp i situasjoner som hun må løse, enten alene eller sammen med vennene sine.

Nå som det er sommer og varmt, pleier jeg å ta med boka ut på balkongen å sitte der å lese. Der er det ingenting som forstyrrer meg eller distraherer meg :o))

#bøker #lese #leselyst #utvalgt #houseofnight #krim #schifi #kjærlighet #sommer #juli #mandag #blogg

6 kommentarer
    1. frodith: Jeg er blitt veldig glad i Storytel, hvor man har tilgang på tusenvis av bøker på både norsk, svensk, dansk og engelsk å sikkert mange flere språk. Anbefales, for da er det bare å putte proppene i ørene, hvor som helst og når som helst :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg