Dagen startet med kos

Med det samme jeg våknet i dag, så hørt jeg Ronja komme inn på soverommet… Hun ga fra seg et lite umf og så hoppet hun opp i senga, og var virkelig klar for en liten kosestund. Det er så koselig når kattene kommer inn på den måten. Noen ganger kommer Vinja å legger seg oppe på magen min, der ligger å kikker på meg over dynekanter å maler høyt summende.

I dag var altså Ronja som ville ligge og kose en stund innen mamsen sto opp. 

Jeg vet at mange ikke vil ha kattene sine i senga, men her i Casa Fres og Knurr er det helt greit :o)) Ofte har jeg så dårlig tid om morningen, så det blir ikke tid til å kose så mye med kattene da. Derfor der det veldig hyggelig når de kommer og jeg kan ligge å late meg en stund sammen med dem. Det er som regel de som bestemmer hvor lenge vi skal kose :o))
d #ronja #ronjathecat #vinja #vinjathecat #casafresogknurr #søndag #juli #sommer #blogg

8 kommentarer
    1. Den lille Pandaen c:: Vinja pleier alltid å ligge i armkroken min når jeg legger meg om kvelden. Der ligger hun en stund, så blir det for varmt å hun hopper ned :o))

    2. Søtmonsen ): Jeg er så glad jeg har disse to koseklumpene, og de bytter på å ligge i senga sammen med meg eller i fanget mitt når jeg ser tv :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg