For en hærlig morgen…

Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg i løpet av et år, våkner og føler meg helt utvilt, samt at kroppen er i ganske godt humør, og knirker minimalt når jeg står opp av senga.

I dag hadde jeg en sånn morgen, og det kjennes helt fantastisk ut :o)) Jeg våknet til og med før klokken ringte å trodde med en gang at jeg hadde forsovet meg, for jeg våkner jo nesten aldri uten at alarmen larmer på nattbordet. Klokken var bare 05:45, og jeg ble liggende en liten stund å bare nyte at det var en fin dag.

Ute hadde sola så vidt begynt å kikke igjennom løvverket oppe i skogen, og fuglene kvitret sin fineste morgensang. Oj så poetisk og perfekt dette hørtes ut, hihi, men det var sånn det var.

Morning fishing
Licensed from: Givaga / yayimages.com

Ettersom det er så mange på ferie rundt om i bydelen, var det nesten ikke et menneske å se og svært få biler som brølte ned gaten. Hadde det vært en feriedag i dag, hadde jeg ruslet ut på kjøkkenet å brygget meg en kopp kaffe å satt meg på balkongen. Det må jeg nok vente med til neste uke, for jeg har igjen å jobbe ut denne uken først.

Håper at din morgen har vært like fin :o))

#god #morgen #godmorgen #sommer #juli #tirsdag #blogg

9 kommentarer
    1. Ja, her skinner ogsÃ¥ solen fra nesten skyfri himmel, – deilig nÃ¥r det er sÃ¥nn. Ønsker deg en flott dag og hÃ¥per du fÃ¥r tid til Ã¥ kose deg pÃ¥ balkongen nÃ¥r du kommer hjem fra jobb. :o))

    2. Jeg skulle til Ã¥ skryte av det fantastiske bildet du hadde tatt – men det er jo fint sjøl om du ikke har knipset det sjøl. Herlig med slike morgener! 🙂

    3. karidansen: Skulle ønske jeg hadde tatt sånne fine bilder, men nei dessverre. Jeg bruker YAY, som vi har tilgangen på her på bloggen, når jeg ikke har de bildene jeg vil bruke, eller om jeg er steder hvor jeg ikke kommer til arkivet mitt :o))

    4. SÃ¥ herlig!! ja det er sÃ¥ deilig nÃ¥r alt kjennes riktig i kropp Ã¥ sinn..og været lyser fra sin gode side…Kos deg med dagen! og nyt kvelden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg