Pakke fra Kina i posten

For litt over en ukesiden bestilte jeg nytt deksel til den nye mobilen min fra Wish, og siden har jeg gått rundt å ventet på at det skulle ramle ned i postkassen min. Jeg har skjønt at de fleste eller kanskje alle dekslene kommer fra Kina, og første gangen jeg bestilte derfra tenkte jeg at det ville ta veldig lang tid. Det så slik ut på bekreftelsen, men varene kommer lenge før datoen.

I dag kom det nye dekslet mitt, og jeg er superfornøyd med det, og helt ærlig så syntes jeg det er mye finere “in real life”. Når man bestiller på nettet så vet man ikke alltid hva man får, og det hender at ting ikke helt lever opp til de bildene man har sett. Denne gangen gjorde det faktisk det :o))

Samtidig som jeg bestilte dekslet, så bestilte jeg også en ny klokke og en stor rosa lommebok. Sistnevnte er vel mer en mellomting mellom lommebok og veske. Krysser fingrene for at det ikke tar så lang tid før de også dukker opp :o))

Har du handlet på Wish?

#shopping #netthandel #wish #deksel #mobildeksel #bestille #klokke #lommebok #sommer #juli #onsdag #blogg

18 kommentarer
    1. Rålekker! Nå må jeg inn å se på Wish, for der har jeg hverken vært innpå før eller lagt inn noen bestillinger. Det er vel heller ikke mye i frakt, eller?

    2. toveview: Falt plask for dekslet, og jeg har ikke sett noe lignende her :o)) Jeg har passet på å bestille sånn i overkant av 300,- da slipper jeg toll, for alle varene kommer fra utlandet. Koster varen over 350,- må du ut med 25% i MVA.

    3. Victoria Larsen: Jeg var inne å kikket ganske mange ganger innen jeg la inn min første bestilling. Til den gamle telefonen fikk jeg tak i deksel til 9,-, som jeg vet ville ha kostet meg 400,- her hjemme.

    4. Det så jo virkelig fint ut..og joda..mannen har bestilt litt fra wish..jeg har ikke det enda..men sier hele tiden jeg må inn å se..men har så mye annet å gjøre…hihih..morsomt når det daler ned pakker..for alt kommer jo hver for seg fra wish..kan bli mange pakker…hihih..

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kan love deg at når du først går inn, og ser alt det du kan få kjøpt… Da vil garantert gå inn flere ganger, hihi!!

    6. karidansen: Tusen takk :o)) Jeg har vel stort sett hatt positive opplevelser med å bestille på nettet, men det har da vært de gangene hvor jeg nesten har gitt opp. Henviser til den måneders lange saken med kamera, som nesten ikke kom….!

    7. Åh, så nydelig deksel! <3 Jeg har ikke hørt om Wish før, men nå skal jeg ta en titt. Jeg har handlet endel på Ebay, og stort sett vært fornøyd. Jeg kjøpte bl.a. deksel til Ipaden, hvor det også fulgte med stylus og øretelefoner og betalte bare kr 14,-, så det er verdt å sjekke litt rundt.

    8. Den var veldig fin da 😀
      Jeg har handlet litt på Wish, og er stort sett ganske fornøyd 🙂 Og varene kommer som regel veldig fort- sjeldent lenger enn én uke etter man har bestilt, noen ganger runder det to uker 🙂
      Det har skjedd én gang at varen jeg har bestilt ikke har kommet, men da har jeg fått pengene tilbake i ettertid av at jeg har “klaget” 🙂

    9. Hanne Beate: Jeg er så fornøyd med dekslet :o)) Jeg tror jeg bare betalte 16 – 17 kr for det, og skulle man ha kjøpt det her ville det ha vært over 400,- Det er så mye fint på Wish, at jeg kan ikke sitte der å handle hver dag, sukk!! Det blir ruin!

    10. Elevele: Jeg har forelsket meg totalt i dette dekslet, og tar meg selv i å sitte å se på og beundre det, hihihi!! Ja de sender ganske raskt ut når man bestiller hos Wish.

    11. Jeg syns det går overraskende fort jeg altså, med tanke på at det kommer i fra andre siden verden 🙂 Jeg mener, her hjemme i Norge kan man jo vente i en uke når man har bestilt noe fra nabokommunen 😛

    12. Elevele: Det har du rett i, pakkepost innenlands tar ganske lang tid. Overraskende kom pakke nr 2 i postkassen i går, og den kom fra USA å jeg var sikker på at den ikke ville komme før i august :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg