Et lite besøk hos mine foreldre

Det ble sommervarme i dag også etter som formiddagen gikk over til ettermiddag. Sola varmet fra en nær skyfri himmel da jeg gikk fra jobben rett før kl 15. Jeg hadde ikke vært på graven til foreldrene mine siden mamma hadde bursdag i juni, så jeg bestemte meg for å svinge innom for å luke litt å se til blomstene.

Jeg var ikke så bekymret for at blomstene skulle ha tørket, for graven ligger like ved et av uttakene til vanningsanlegget. Derfor blir blomstene jevnlig vannet hele sommeren. Da jeg var å tente lys for mamma i juni var det 6 knopper på rosen, som var på veg til å springe ut. De burde fortsatt ha stått i blomst, men det var ikke noe bevis for at de i det hele tatt hadde vært der. Mest sannsynlig rådyrene som har vært på ferde igjen.

Det eneste jeg trengte å gjøre i dag, var å luke litt rundt blomstene og kantene. Det er litt lite jord der, noe som resulterer i at blomstene ligger litt lavt. Akkurat det får jeg ikke gjort så mye med nå, men jeg skal ta med en jordpose når jeg skal plante til høsten  så blir det bra :o))

På veg tilbake til bilen stoppet jeg under et tre for å ta noen bilder, og da kom en liten bie å surret rundt ørene på meg. Jeg hadde bare mobiltelefonen med meg, og prøvde så godt jeg kunne å få et klart bilde. Vet ikke helt om jeg klarte det….!!

Jeg følte meg litt leken, og tenkte at nå skulle jeg prøve meg på noen skyggebilder… Det ble bare et som kunne vises fram, hihi. Kan nok ikke måle meg med Frodith og hennes livlige skygge. En mann gikk å snakket i telefon, og da jeg sto å laget rare figurer og tok bilder begynte han å le, hihi! Det gjorde jeg også saktens :o))

Nå har klokka løpt fra meg igjen, og jeg må se å komme meg langt under dyna. I morgen er det nemlig siste arbeidsdag for meg før jeg tar 4 uker ferie, og det er jo greit å være litt utvilt :o)) God Natt.

#gravlund #Alfaset #familiegrav #gravsted #luke #stelle #natur #insekter #bie #skyggelek #sommer #sol #varme #onsdag #juli #blogg

4 kommentarer
    1. Skyggebilde er skyggebildet, og dette var det flott! og graven sÃ¥ jo fin ut den…ish..jeg burde ogsÃ¥ tatt meg en tur til mine…Ha en god dag, og nååå er det ikke lenge til ferie tid for deg!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) NÃ¥ har jeg eksakt 5 timer igjen Ã¥ jobbe, og sÃ¥ er det fire uker ferie… Det skal bli sÃ¥ deilig :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg