Andre feriedag – avslappende morgen

Til morningen i dag våknet jeg av at sola kikket inn bak rullegardinen, og noe tungt lå på magen min. Vinja fant ut at det var en bra plass å ligge å sove, hihi!

Akkurat nå har Vinja og jeg satt oss ut på balkongen, for å nyte litt stillhet og ro. Temperaturen er så behagelig nå på formiddagen her ute, og da må jeg passe på å sitte her en stund.

I mens jeg holdt på å re opp senger på morningen, hørte jeg at Vinja begynte å brekke seg. Å like etter kastet hun opp en stor hårball + litt til inne på kontorgulvet. Hun var ikke helt ferdig, og fortsatte ute i entreen…. Ikke helt sånn jeg hadde lyst til å starte dagen, men har man dyr hører disse tingene med 😉

Det ser ikke så ille ut dette her 😊 Om det blir litt disig utover dagen gjør ikke det så veldig mye. Jeg har ferie og nyter dagen uansett vær jeg….

På tide å fylle opp kaffekoppen igjen 😊 Ønsker alle en fin tirsdag videre!

#sommer #sol #ferietid #tirsdag #kaffe #juli #blogg

10 kommentarer
    1. Kos med sol, ferie og kaffe..og litt jobb da..hehe.. får tåle det :)) Har vært en fin dag selv om det har vært litt skya også.. Kos deg med kvelden :))

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det ble jo mye bedre vær enn forventet i dag, og vi fikk mye deilig sol. Litt varmt kanskje midt på dagen, men jeg klager ikke :o))

    3. annebe: Det ble en perfekt dag i dag, litt skyer og masse sol. Kanskje litt vel varmt midt pÃ¥ dagen, men da var det bare Ã¥ dukke inn i skyggen :o)) Jeg fikk mer jobb litt etter at jeg skrev innlegget, for da kastet Vinja opp enda en gang…. Ã… da kom nok resten av hÃ¥rballen…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg