Sjette feridedag – helg – Calendar Girl

Jeg har lest om Calendar Girl bøkene, hørt andre har snakket om dem, og sett dem stå i hyllene hos bokhandelen. Ved flere tilfeller har jeg vært på nippet til å kjøpe dem, men endt opp med å ikke gjøre det. Vel, inntil forrige dagen da… Jeg kjøpte først en bok hos Narvesen når jeg var på AHUS, og så jeg ikke så nøye på den å trodde det var no 1. Var jo ikke det, men i stedet no 2. Så på veg hjem kjørte jeg innom på Tveita, hvor jeg fikk tak i no 1. De to siste bøkene kjøpte jeg i dag.

Forsøkte å lese litt mens jeg satt ute på balkongen på torsdag, men jeg var trøtt og sliten å sovna hele tiden… Tror jeg må rykke tilbake til start igjen, sånn at jeg får med meg alt sammen…

Har du lest Calendar girl bøkene?

#lese #bøker #calendargirl #bokserie #leselyst #sommer #juli #lørdag #blogg

18 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Det kommer jeg garantert til å gjøre :o)) Har hørt mye bra om dem, og så jeg kjente at jeg ville lese mer når først kapittelet var ferdig :o))

    2. Helge: Nei, dette er nok klassiske damebøker dette her :o)) Jeg har ikke hatt tid til å lese så mye, men så langt syntes jeg den første boken er fin :o))

    3. Siv Svanem: Ettersom det er så mange verden over som har lest dem, og likt dem over alt annet, må de jo være fine. Skal skrive om den første boka og hva jeg syntes om den når jeg har lest den :o))

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg gleder meg til å pløye igjennom dem. Det har vært en hektisk første uke, så det har ikke blitt så mye lesning. Forhåpentlig blir det noe roligere til neste uke :o)) Skal si litt om hva jeg syntes om den første boka når den er lest ut :o))

    5. frodith: Første boka ligger på stuebordet, men det har vært så hektisk denne uka at jeg ikke har fått lest mer enn 1,5 kapittel. Gleder meg til å dukke inn i handlingen, og håper det blir noen rolige dager til uken :o))

    6. Har lest (les lydbok) den første boka og ikkje fattar eg at nokon orkar å lese ei bok til av dette slaget, men eg ser ikkje bort i frå at dette har noko med alder å gjere.

    7. Oldemorbloggen: Jeg har ikke pleid Ã¥ like slike bøker, men ting har forandret seg merker jeg… Vi fÃ¥r se hva jeg syntes nÃ¥r jeg har lest boka, om jeg er like entusiastisk da :o))

    8. fruensvilje: Hehe, nå som alle fire er i hus, så må jeg nesten lese dem alle sammen :o)) Om dette er noe tilnærmet lik Fifty Shades boka vet jeg ikke, men det skal bli spennende å lese dem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg