Niende feriedag – Ikke en god start

Allerede grytidlig i dag våknet jeg med smerter i magen, og en veldig trang til å komme meg ut på bade i en fart… På den måten har det fortsatt det meste av morgenen og formiddagen, og de fleste vet jo hvordan det kan være så det er vel ingen ide å gå i detaljer!

Om det er noe jeg har spist eller om det er noe jeg dratt på meg, se det vet jeg ikke. Det viktigste er vel egentlig at det har roet seg. Lurer på om hvor mange skritt jeg har gått fra det startet til det sluttet, men det får vi aldri vite for det å ha mobilen med meg hver gang (hvor det er skritteller) var ikke noe som sto øverst å prioriteringslista, hihi!!
 

Woman in a toilet
Licensed from: Nobilior / yayimages.com

Veldig kjedelig at det skulle bli sånn i dag, for jeg hadde nemlig avtalt med Bestisen at vi skulle dra til noen kirkeruiner i Nes for dagen. Vi får heller dra dit en annen dag i stedet :o))

#magevondt #magen #dårlig #syk #kirkeruiner #nes #sensommer #august #tirsdag #blogg

12 kommentarer
    1. Åhh, så kjedelig! Håper det går fort over og at dere får tatt en tur til kirkeruinene, for det har jeg veldig lyst til å se bilder av 😀

    2. Ikke det man har lyst å bruke ferien til.. bra det er bedre da :)) Ja dere får ta den turen og kose dere en annen da.. må være i form om man skal hygge seg :)) Fortsatt god bedring <3

    3. Elevele: Magen har blitt mer medgjørlig igjen, sÃ¥ det ordner seg nok. Det blir ikke denne uken, for da er timeplanen allerede satt :o)) NÃ¥r vi har vært der skal jeg legge ut bildene… Jeg har googlet det, og det er fint der :o))

    4. annebe: Tusen takk :o)) Vi skal nok få tatt turen i løpet av ferien. Det er ikke lenger unna, enn at man kan dra dit på en ettermiddag også. Hvis du googler på Kirkeruiner i Nes, kan du se bilder derfra :o))

    5. Så kjedelig! men godt det kom FØR du dro på tur! God bedring! håper på en bedre dag i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg