Niende feriedag – Ã¥ tegne er gøy

Fra jeg var lita jenta har jeg syntes det var gøy å tegne og doodle…. Så fort jeg satt meg ned begynte jeg å tegne, og det er noe jeg har fortsatt med. Nå om dagen blir det vel mer fargelegging, og langt mindre at jeg tegner tegningene selv.

Jeg syntes at det var gøy å kopiere fra tegneseriene, og kunne sitte i timevis med det. Med kopiere mener jeg ikke at jeg la over, nei jeg tegnet fra bunnen av på egen tegneblokk, ved å se i tegneserieheftet. Høres det lett ut, nei ikke alltid….  Jeg brukte mye tid på å få selve tegningen så lik som mulig, men jeg ser jo nå at jeg burde ha brukt litt mer tid på fargeleggingen også… Den er ikke den beste kvaliteten akkurat, men den er som den er…..!!

Nedenfor kan du se noen av mine verk, fra noen år siden.


(Bamse – verdens sterkeste bjørn)


(Fant, for de som lurer sønnen til Lady og Landstrykeren)


(den alltid hærlige hissigproppen Donald Duck)

#kreativitet #hobby #tege #tegning #morsomt #gøy #farger #sensommer #august #tirsdag #blogg

11 kommentarer
    1. toveview: Tusen takk :o)) Nei, det er ikke bare bare å se etter en tegning, prøve å gjøre den så lik som mulig og større. Det er lenge siden jeg gjorde det, så kanskje jeg skal ta det opp igjen :o))

    2. Søtmonsen ): Tusen takk :o)) Det kan hende at jeg tar det opp igjen, for det var veldig! Headeren ja, jeg elsker jo Outlander, og jeg bare måtte ha det bilde som jeg liker så godt ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg