På slutten spør de alltid om dette..

På slutten av alle programmene om Ullared, spør alltid filmteamet kundene om hva som er det beste kjøpet og hva som er unødvendig. I nesten alle tilfellene, så er vel den varen kundene trekker opp som unødvendig, akkurat det. Da kan man jo lure på, når de vet at det er unødvendig hvorfor kjøpte de den da?

Jeg var jo en tur hos Nordby Shoppingsenter på fredagen, og da jeg satt i bilen på veg hjem tenkte jeg på akkurat det. Altså hva var det av det jeg hadde kjøpt som kom inn under kategorien unødvendig. Først så tenkte jeg at, jammen alt jeg kjøpte var da nyttige varer til kjøkkenet (matvarer og tilbehør til mat) eller til badet (dusjsåpe, tannkrem og lignende). Det er utrolig hvor fort men glemmer, men det var faktisk en ting jeg godt kunne ha unnvært eller ikke………

Nemlig Mr. MM dispenseren og det innholdet som hører til. Helt unødvendig å kjøpe egentlig, men det var bare det at med en gang våre blikk møttes så kjente jeg at jeg bare MÅTTE HA HAN. Jeg var på nippet til å sette han tilbake igjen og gå videre inn i Godisfabrikken, for det var der vi møttes Mr MM og jeg. Problemet var bare at det var kjærlighet ved første blikk, så jeg klarte det ikke. Så nå står Mr. MM på kjøkkenet med deilige sjokoladekuler å frister meg… Vi har inngått en deal om at jeg ikke skal gå bortom mer enn en – kanskje to ganger i løpet av en dag. Da er det kun lov til å vri rundt en gang, og så får jeg tildelt 3 stk å kose meg med, og det er en grei deal :o))

Sammen med Mr. MM så fulgte det med to poser av de som ligner på nonstop, og det er nok kun de som passer i hullene inne i maskinen. Akkurat det tenkte jeg ikke på da jeg fylte Mr. MM opp de store kulene, som helt klart ser mye “kulere” ut 😋

Har du kjøpt noe unyttig eller unødvendig i det siste?

#godismaskin #dispenser #unyttig #unødvendig #mm #nonstop #sjokolade #sjokoladekuler #godis #sensommer #august #søndag #blogg

18 kommentarer
    1. Den var da søt…og noe unødvendig kan man unne seg om man har råd til det…Ellers hadde det vært kjedelig å handle…Ender ganske ofte opp med unødvendige ting..sånn er det bare..

    2. Hihi ja det er alltid noe man kjøper som vil havne i kategorien unødvendig men må bare ha. Mm er jo godt da og så lenge du har en deal med han tror jeg det vil gå bra 🙂

    3. Den var fin da og gøy med sånn automat! Jeg ender nok ofte opp med å kjøpe ting som er unødvendige, men de kan virke greie å ha akkurat der og da. Om de ikke koster så mye så gjør det ikke noe, og gøy å ikke alltid være så fornuftig hele tiden, hihi. Ullared hadde forøvrig vært gøy og besøkt, – jeg har aldri vært der.

    4. MM var jo stilig da.. :)) Før da vi var på shopping i Sverige kjøpte vi jo alltid med noen brett med brusbokser..og da drakk vi jo mer enn vi pleide..så det er jo unødvendig.. Men er man på slike turer skal en jo ha med litt en ikke pleier å kjøpe også syns jeg :)))

    5. Selvfølgelig var det kjærlighet ved første blikk <3 Han er jo så søt (både innsiden og utsiden) <3 Jeg hadde nok kjøpt han jeg også, men jeg spiser jo egentlig ikke godteri, selv om jeg ikke gjorde annet hele forrige uke og vel så det 😛 Ha ha..
      Hmm, kommer ikke på noe skikkelig unødvendig, men trykte kanskje på litt flere ting enn jeg egentlig trengte inne på Wish her om dagen, men det var noen fine topper, og jeg har lite av det, så helt unødvendig var det kanskje ikke, selv om sommeren snart er over 😛 Og så bestilte jeg en ny kløv til Petter for 1750 kr i går. Nødvendig med kløv, spesielt nå når vi prøver å ta hensyn til båndtvangen, men jeg hadde kanskje klart meg med en litt billigere 😛 Men så får man jo gjerne det man betaler for så :/

    6. Hanne Beate: Syntes Mr. MM var artig, og nå i dag fant jeg ut at også de store MM kulene passerer igjennom materen, jippy :o)) Jeg ha heller aldri vært hos Ullared, men det hadde vært gøy å ta en tur en gang. Vi har snakket om det Bestis og jeg, så kanskje det blir en tur neste år :o))

    7. annebe: Jeg syntes han var tøff, og så passer han veldig godt på kjøkkenet mitt :o)) Til å begynne med kjøpte jeg også brusbokser på brett, men som du så endte jeg opp med å drikke alt for mye, så jeg sluttet med det. Nå har jeg kjøpt meg Sodastream maskin, og drikker bare vann med bobler uten smak :o))

    8. Elevele: Hehe, det var helt umulig å ikke falle plask for Mr. MM ? Når det gjelder Wish, så har det blitt min nest beste venn. Det går ikke en kveld uten at jeg er inne å kikker. Jeg ser ikke så mye på klær, men derimot klokker og smykker med mer. Det blir sikker en tur innom i kveld også tenker ;o))

    9. Jeg skulle innom kun for å ha én ting, som jeg kun har funnet der- og så er det jo billig, så det var en fordel 🙂 Men, det dukker jo opp så mye fint! Jeg vurderte en Giraff-klokke faktisk, men fikk jo en Daniel Wellington i bursdagsgave- ser litt teit ut å ha en klokke på hver arm 😛

    10. Elevele: Jeg elsker klokker med farger, og har mange Mango klokker fra før. Allikevel sikler jeg på nye i litt andre farger på Wish… Jeg ender nok opp med flere, og da må jeg vel kjøpe et sånt fint etui hvor det er plass til 10 klokker… Bare det at jeg trenger mer enn et, :o))

    11. Når jeg tenker etter så har jeg sikkert kjøpt mye unødvendig. Bare man planlegger litt og er streng mot seg selv kan man unngå det. Dessuten så sparer man kroner man kan ha glede av seinere. Har sett noe på den serien på skriver om, det er bra reklame, men du verden så mye folk det er der – og sikkert mye kø.

    12. Hei Anonym: Litt unødvendige ting er ok innimellom, men blir det for mye av det så går det ut over økonomien. Jeg kunne godt ha tenkt meg en tur til Ullared, mest for å se….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg