Femtende feriedag – første treningsdag pÃ¥ noen uker

På grunn av vondter i skuldre, armer og andre steder i kroppen så går jeg til trening to dager i uken, sammen med en manuellterapeut. Ettersom terapeuten har hatt ferie, så har heller ikke jeg trent noe på klinikken. Jeg har gjort noen øvelser her hjemme hver dag, for å holde knær og ankler i gang.

I dag derimot var jeg til første treningsøkt på klinikken igjen, og det gikk bedre enn jeg hadde forventet. Allikevel ble jeg veldig sliten, så en tur til Akershus Festning sammen med Bestisen og kusinen ble droppet for mitt vedkommende. Tenkte at det var bedre å vile og ta det litt med ro, noe jeg ikke alltid har vært så flink til å som jeg da har fått svi for.
 

Step aerobic workout
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

Selv om jeg ble sliten og trøtt av treningen, så var det også veldig godt å komme i gang igjen. Kjente at det var en god treningsøkt, som gikk på å styrke muskelaturen i bena og armene mine. Jeg skulle ha hatt med meg stavene jeg kjøpte i forrige uke, slik at terapeuten kunne få stilt de inn i rett høyde… Glemte dem igjen hjemme like godt, så jeg får ta de med til fredagen i stedet.

#trening #øvelser #armer #nakke #skuldre #ben #muskeltrening #helse #sensommer #august #mandag #blogg

12 kommentarer
    1. Så deilig å være i gang, selv om det kanskje er litt tungt 😀 Jeg har ikke trent på flere måneder, 4 måneder faktisk. Formen blei plutselig mye verre og har ikke kommet meg helt etter det, men jeg har gått en del turer med Petter i det minste 🙂 Selv om jeg hater trening så gleder jeg meg til jeg kan begynne så smått å trene igjen- jeg trenger det 🙂

    2. Elevele: Det var veldig godt å komme i gang igjen, og få brukt kroppen på en annen måte enn jeg gjør ellers. Den første gangen etter et opphold er jo alltid tung, men så blir det jo litt bedre :o))

    3. Det er nok lurt Ã¥ ikke ha sÃ¥ mye avtaler etter en sÃ¥nn treningsøkt..man lærer sÃ¥ lenge man lever…ja da er du i gang med “kroppsarbide” ihihihi

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det var godt med en dag for Ã¥ hente igjen kroppen… Man skulle ikke tro at man ble sÃ¥ sliten, men det gjør man altsÃ¥. Tok igjen i dag, hvor jeg har vært pÃ¥ farten hele dagen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg