Tjuefemte feriedag – trøtt.no

Stikker bare en aldri så liten tur innom for å si – HEI :o))

Akkurat nå er jeg så trøtt, at jeg klarer nesten ikke å holde øynene åpne stort lenger.. Var oppe kl 5 i dag, for å gjøre meg klar til å hente Bestisen, og være med henne på AHUS. Om det ble noen cellegiftskur i dag hviste hun ikke, for en av blodprøvene var ikke OK. Derfor måtte hun være styggtidlig på sykehuset for å ta nye blodprøver. Heldigvis så var de fine, slik at det ble behandling i dag.

Det tok litt lenger tid i dag enn forrige gang jeg var med, og hun var ikke ferdig før kl 15:30. Det ble en veldig lang dag for henne, og for meg som var med. Den siste timen jespet jeg, og glippet med øynene hele tiden. Da jeg kom nesten hjem ble jeg sittende fast i en kø som ikke rørte på seg. Det var et mareritt, for jeg holdt på å sovne et par ganger der jeg satt. Hjalp litt da jeg skrudde ned temperaturen på AC’n, og skrudde opp lyden på radion mens jeg sang hjertelig med.
 

Sleeping kitten
Licensed from: Dazdraperma / yayimages.com

Nå tar jeg kvelden, jo da du leste riktig… Nattugla går å legger seg. Natta, zzzzz!!

#trøtt #sove #ahus #cellegift #natta #sensommer #august #torsdag #blogg

8 kommentarer
    1. kosekaos: Tusen takk :o)) Jeg er jo en ordentlig nattugle, så det å stå opp så tidlig å attpåtil være våken i så mange timer, slo meg helt ut. I dag våknet jeg heldigvis utvilt og i god form :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg