Torsdag, og snart ukesslutt.

Så fort tiden har gått!! Jeg syntes det var i går jeg satt å tenkte at, ja ja, da var denne ferien over, og så har siste arbeidsdag før helgen allerede kommet. Det har vært nok å ta tak i på jobb, så dagene har gått veldig fort.

Energinivået har dog ikke vært noe å skryte av, for det var vanskelig og tungt å komme inn i en normal døgnrytme igjen. Etter at jeg kom hjem fra jobb, har jeg bare vært trøtt og sliten. Det har resultert i at jeg har sittet godt plantet i godstolen og småsovet hele ettermiddag og kvelden. Blogging har ikke blitt prioriert heller, for når to selskapssyke pusekatter kommer og nærmest sloss om å ligge i fanget, ja da prioriterer jeg heller dem :o))

work in progress
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

Jeg gleder meg sykt til i kveld, for da skal jeg på en etterlengtet konsert med Kim Larsen. Den holdes utenfor Lillestrøm Kulturhus, og billettene har vært utsolgt en stund allerede. Det er så lenge siden jeg har vært på konsert med favoritt artisten min, så jeg ser virkelig fram til dette.

Hvis jeg får noen gode bilder fra konserten, så kommer de i et innlegg i morgen tenker jeg :o))

Ønsker alle en fin torsdag.

#ferie #ferieslutt #arbeid #arbeidsuke #energifattig #sliten #trøtt #konsert #Lillestrøm #kulturhus #kimlarsen #favoritt #sensommer #august #torsdag #blogg

20 kommentarer
    1. Ja tida fyker av sted den.. Skjønner godt du prioriterer katter og avslapping etter jobb :)) Kos deg på konsert.. han er jo kjempekul og flotte sanger <3

    2. først av alt vil jeg si kos deg skikkelig på konsert,den hadde vært kjekk å få delta på :)) liker han jeg også.
      Å ha ferie er deilig,men det har som regel desverre den ulempen att det tar litt tid å komme inn i rutine igjen,men det går seg nok til hi hi

    3. Var denne uka statist i en innspilling av en NRK-serie som kommer pÃ¥ TV neste høst. Var der 2 dager og fikk se hvordan proffefilm folk jobber, mye terping om hvor vi skulle stÃ¥, gÃ¥ og bevege oss. Vi var 45 statister + 40 filmfolk, sÃ¥ det var sikkelig opplegg. Det var en ny og fin opplevelse. Ellers har jeg hatt en dÃ¥rlig dag i dag pÃ¥ mange mÃ¥ter. SÃ¥ du skal nyte kvelden med en “Gammel Dansk” med navn Kim Larsen, var jo mest pop pÃ¥ 1970-tallet. Ha en fin kveld.

    4. Kos deg på konsert! og det er klart det er tungt å begynne å jobbe etter ferie..Ha en toppers kveld!

    5. annebe: Ferien forsvinner veldig fort, men av den grunn liker jeg å ha den sent for da er de ikke så lenge å jobbe før det er juleforberedelser. Så snur det og går mot vår og en ny sommer igjen, hihi!! Konserten var forresten veldig fin :o))

    6. fruensvilje: Konserten var fantastisk. Skal skrive litt om den senere i dag :o)) Ja, det går ganske fort å komme inn i de faste rutinene igjen etter ferie, og jeg tror vi har godt av den også :o))

    7. Helge: Så gøy å få vært med som statist, du må si fra hvilke serie og når den sendes, så får vi se om jeg kan plukke deg ut :o))

      Jeg føler jeg må arrestere deg, på en hyggelig måte, når det gjelder at Kim Larsen var mest pop på 70 tallet. Han er like pop i dag som den gangen, noe antall mennesker på konsertene hans både her og i Danmark sier. Jeg ble klissvåt under konserten, men det gjorde ingenting for Lune Larsen leverte varene og jeg storkoste meg sammen med alle de andre :o))

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kommer meg nok inn i de vante rutinene igjen ganske snart tenker jeg :o)) Konserten var råbra, våt men råbra. Skal skrive et innlegg om det litt senere i dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg